עם זאת, מדבריו עולה כי הן אינן צפויות להופיע בתוך חלון הצ'אט - המקום הראשון שבוודאי חשבתם עליו. לדבריו, הפרסומות יופיעו במקומות אחרים לצד ה"סטטוסים" של המשתמשים (המקבילה שלה לסטוריז) וב-"ערוצים". למעשה, הוא הדגיש כי האפליקציה תישאר חינמית - ולא ייכנסו מודעות לתיבת ההודעות של המשתמשים.
"ערוצים" הוא פיצ'ר חדש יחסית, שהושק בספטמבר האחרון בלמעלה מ-150 מדינות. מדובר בערוצי שידור פרטיים, נפרדים מהצ'אטים, כך שב-WhatsApp channels תוכלו לבחור אחרי מי לעקוב, החל מארגונים, וכלה בקבוצות ספורט, אמנים ומובילי דעה שונים, כאשר לא ניתן יהיה לראות אחרי מי כל אחד עוקב, זאת בשביל להגן על פרטיות המשתמשים.