האיום על התוכן המקומי: כיצד שליטת גוגל בשוק הפרסום תשפיע על התקשורת הישראלית?

בארה"ב קבעו כי גוגל מהווה מונופול המפר את חוק ההגבלים העסקיים האמריקאי. בישראל נשענים על שוק הפרסום המקומי, ושליטתה של ענקית הטכנולוגיה מהווה פגיעה קשה בתקשורת. מהם גבולות הכוח, ההגבלים ודיני התחרות?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
משרדי גוגל בניו יורק
משרדי גוגל בניו יורק | צילום: רויטרס
5
גלריה

בשבוע שעבר פסק בית המשפט הפדרלי בארה”ב כי גוגל מהווה מונופול העובר על חוק ההגבלים האמריקאי, וזאת במטרה לשמר את מעמדו המונופוליסטי בתחום החיפוש המקוון. מדובר בהחלטת Anti-trust תקדימית נגד ענקית טכנולוגיה, הצפויה לזעזע את השוק.

משרדי גוגל בניו יורק
משרדי גוגל בניו יורק | צילום: רויטרס

איך זה עובד?

משרדי גוגל בקליפורניה
משרדי גוגל בקליפורניה | צילום: רויטרס
גוגל עם הלוגו החדש
גוגל עם הלוגו החדש | צילום: צילום מסך

ההשפעה על ישראל

“אפשר גם להרוויח”

משרדי גוגל בניו יורק
משרדי גוגל בניו יורק | צילום: רויטרס
תגיות:
גוגל
/
פרסום
/
אינטרנט
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף