שנה של טכנולוגיה: המוצרים והשירותים שעשו את 2014

טלפונים ניידים שהם בעצם טאבלט בעל סוללה חזקה, טלווזיות חכמות שנעשות נגישות ונוחות יותר וההצלחה חסרת התקדים של כוח מימון ההמונים

אריאל שפירא צילום: ללא
פאבלט
פאבלט | צילום: יח"צ
2
גלריה

כך מתפתח שוק של מכשירים סלולרים, שנמכרים במחירים הסובבים סביב 1,000 שקלים, בהם גם כאלה של יצרניות סיניות. אחד הבולטים שבהם הוא

במקביל, מכירות הטאבלטים הגדולים (מסכים בגודל 9 – 10 אינץ') נפגעות, שכן המשתמשים כבר לא ממהרים להחליף את הטאבלט שלהם בדגמים חדשים, בין היתר בשל האלטרנטיבה שמספקים הסמארטפונים הגדולים.

ב-2014 הפכו הטלוויזיות החכמות לנגישות ונוחות יותר, ואנו צפויים בעתיד הקרוב לראות טלוויזיות בגודל של 55 אינץ' ובעלויות של בין 5,000 ל-7,000 שקלים, שיאפשרו שימושים נרחבים יותר.


במקביל לשוק האפליקציות הסלולריות הרווי למדי, מתפתחים שווקים נוספים – אפליקציות לטלוויזיות חכמות, לארגונים ולאינטרנט של הדברים, שצפויות להפוך לרווחיות יותר ויותר.

השנה התחזק עוד מעמדו של מימון ההמונים כשיטת גיוס כספים לגיטימית עבור יזמים וחברות, שמקבלים בנוסף לכסף, גם קמפיין יחסי ציבור למוצר שלהם. השנה בלטו בתחום הקמפיינים לצידנית Cooler שיכולה לקרר ולהטעין וכן לשמש כבלנדר, פנס, פותחן ועוד; ו-The Dash - אוזניות עם נגן מובנה.

תגיות:
טלוויזיה
/
אפליקציה
/
סלולר
/
מימון המונים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף