דף חדש: מדוע טוויטר ואינסטגרם נהיות דומות יותר ויותר לפייסבוק?

בזמן שהפיד של פייסבוק מתחדש באייקונים ונותן עדיפות לווידיאו, טוויטר ואינסטגרם מכניסות שינויים משלהן, שבעיקר גורמים להן להיות יותר ויותר דומות לפייסבוק

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
רכב - מה משתלם יותר לקנות או לקחת בליסינג | צילום:

פייסבוק הודיעה בשבועות האחרונים על שינוי נוסף באלגוריתם שלה, והפעם: עדיפות לווידיאו, רצוי חי. הסיבה: ההצלחה של Periscope, האפליקציה החדשה של טוויטר, שמאפשרת לאנשים לשדר את עצמם בזמן אמת. בפוסט שפרסמה פייסבוק טענה החברה שאנשים צופים פי שלושה יותר מהזמן בווידיאו חי בפייסבוק מאשר בתוכני וידיאו אחרים. "כעת, כשיותר ויותר אנשים צופים בווידיאו חי, אנחנו מחשיבים אותו כצורת תוכן חדשה ולומדים לדרג אותו בפיד של אנשים", אמר ויבהי קאנט, מנהל מוצר בפייסבוק.

תגיות:
פייסבוק
/
טכנולוגיה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף