שיחה של שלושה חברי ילדות, שהחלה כהלצה על בירה, הפכה לעסק שמגלגל מחזור של מיליוני שקלים בשנה. שלושת מייסדי החברה, אנטון גולדשטיין, דימה מקרנקו ואנדריי פלוטקין, הגיעו מתחום הנדסת התוכנה. " זיפי הוא לחלוטין פרויקט הגמר שלנו, אני למדתי באוניברסיטה העברית ושני השותפים האחרים למדו באוניברסיטת בן גוריון, התחלנו את הפרוייקט וקיבלנו פידבקים מצוינים ופשוט החלטנו להמשיך עם זה לעסק של ממש", הסביר אנטון גולדשטיין, "ואף להמשיך את חזון בן גוריון ולפתח את הנגב על ידי מיקום הסטארטאפ שלנו בבאר שבע".
"ההערכות שלנו לגבי השוק הישראלי הן כשבעה מיליון ביקורים בחודש. השוק מורכב לא רק מאנשים שפתרנו עבורם את הבעיות בלרכוש מאתרים בחו"ל - קשיי שפה, כרטיס אשראי בינלאומי, פייפאל ועוד. בנוסף, אנשים מבינים שרכישה דרכנו כדאית מסיבות נוספות. אנחנו חברה ישראלית קודם כל, אז אנחנו דואגים לכל צרכי הלקוח ומטפלים במקרים בהם יש בעיות עם מוצרים, מאפשרים הזמנת מוצרים מאמזון ללא צורך להירשם באתרים אחרים שמקנים כתובת בארה"ב, בנוסף לשירות המהפכני שלנו של מגן מכס. מגן המכס נותן לך כיסוי מלא במקרה וצריך לשלם מיסים על החבילה. משמע, זיפי מחזירה לך את כל הסכום ששילמת בעת שחרור החבילה. כולל מע"מ, מכס, אגרות שחרור וכו'.
לדברי המייסדים: "זיפי בעצם מהווה יעד לרוכשים שיודעים שלכל הבעיות יש פתרונות טובים שעובדים בפועל". הם הסבירו כי "כאב הראש היחיד של הלקוח הוא למצוא את המוצר שלו במחיר שהוא רוצה בתוך ים המוצרים בפלטפורמות שלנו. הרווח שלנו מגיע מתוכניות שותפים עם האתרים מחו"ל, ועמלה מינורית על קניות באתר".