על פי הדיווח באחד האתרים, חלק מהאנשים ניסו לתקן את הבעיה על ידי שינוי רמת ריגוש המסך, והחזרתו להגדרות יצרן. עוד נטען כי משתמשים אחרים שלחו את המכשיר שלהם לתיקון והחלפת מסך. התקלה לכאורה במסך המכשיר, נכללת בתוכנית האחריות של החברה. מהחברה נמסר כי הם בודקים מספר מוגבל של דיווחים על תקלות במסכי המגע של המכשירים.
זוהי אינה התקלה היחידה של סמסונג. הם זכורים בשל התקלה במכשירי הנוט 7, שהתממו ועלו באש. בשנה שעברה, דיווחו בחברה כי מבדיקה של עשרות אלפי מכשירים עלה כי סוללת הליתיום של המכשיר היא הגורם לפיצוץ. על פי החברה, כשל טכני בייצור ובעיצוב הסוללות של המכשיר הובילו לפיצוץ. בבדיקתם, הם שללו תקלות בחומרה או במערכת ההפעלה של המכשיר.
בתחילה, החברה ניסתה להשתיק את אותם המשתמשים על ידי החתמתם על חוזי השתקה המעניקים להם פיצוי בסכום גבוה. אך עם התרבות המקרים, החברה הודתה כי ישנה תקלה וביצעה ריקול, איסוף מסודר של כל המכשירים מהדגם הזה. בעקבות זאת, החברה הפסידה למעלה מחמישה מיליארד דולר - כנזק לתדמית החברה וגם מפיצויים ששולמו ללקוחות. ייצור המכשיר הופסק זמן קצר לאחר מכן.