דאטורמה בנתה פלטפורמה שמנתחת עבור מפרסמים קמפיינים שמתנהלים במספר ערוצים במקביל. התוכנה של דאטורמה מעבדת בצורה מהירה את כל המידע שמגיע מאפיקי הפרסום השונים, וכך מאפשרת ניתוח והפקת תובנות באמצעות כלי ויזואליזציה והתראות מבוססות יעדים. את חברת סיילפורס ייצגו עורכי הדין דנה צור-נוימן, יובל נבות ורפאל הרבסט, ממשרד הרצוג פוקס נאמן. הרוכשת יוצגה על ידי Hogan Lovels.
דאטורמה הוקמה ביוני 2012 על ידי היזמים הישראליים רן שריג המנכ"ל; אפי כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיות וקתרין ריבנט, סמנכ"לית הלקוחות של החברה. ריבנט היא בלגית אמריקאית, לשעבר ראש תחום הדאטה בסוכנות הפרסום הצרפתית Havas, אחת מענקיות הפרסום בעולם. כהן ושריג מילאו תפקידים בכירים בחברת מדיה-מינד (Mediamind) שהונפקה בנאסד"ק ב-2010 ונמכרה מאוחר יותר ב-520 מיליון דולר.