תכירו את SuperUp, חברה שמבטיחה לקצר את זמן הרכישה במובייל ב-50 אחוז ומתבססת על בינה מלאכותית שלומדת את הצרכן ואת רצונותיו. היא גם מציעה שימוש בקול, שיתוף סל ואפשרויות נוספות שמסייעות לרכישה מהירה, קלה וחווייתית. האפליקציה פעילה כעת בתאגיד הפארם הגדול ביותר באירופה ועתידה להיכנס בחודש הקרוב גם לשוק הישראלי.
הפלטפורמה מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה ומבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המשלבת בינה מלאכותית וביג דאטה, ונועדה להפוך את חוויית הקניות למהירה, ומותאמת לצרכיו האישיים של כל קונה. החברה מרחיבה את פעילותה באירופה, באסיה, ובארה"ב ומגייסת עובדים חדשים בארץ ובעולם שיצטרפו אל 60 עובדי החברה במרכז הפיתוח באשדוד.
עומר חימי, אחד ממייסדי החברה, התראיין היום (שני) ב-103FM וסיפר על היתרונות שלה, ולמה בעצם היא רלוונטית היום: "יותר ויותר אנשים עושים קניות מקוונות ONLINE מתוך נוחות. האבולוציה התחילה את התהליך במחשב ושוכפלה למכשיר הנייד. הדור הצעיר של שנת 2019 עובר להשתמש בנייד כמעט לכל פעולה שהם רוצים לבצע. זו פלטפורמה שונה ממה שעשינו ב-SuperUp.