השקת יאנגו בארץ מתקרבת: האם ענקית המוניות Gett מתחילה להזיע?

בגט טוענים שהחברה שלהם אינה מושפעת כלל מכניסת המתחרה הרוסית שתיכנס בקרוב לשוק הישראלי, ומתעקשים, שוב, שהרווחיות ממש מעבר לפינה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מוניות, צילום אילוסטרציה
מוניות, צילום אילוסטרציה | צילום: קובי גדעון, פלאש 90

עבור גט, יש חשיבות מכרעת לכך שהמשקיעים העתידיים, ובמיוחד רגע לפני ההנפקה המיועדת, יידעו שיש לה פוטנציאל לעבור מאדום לירוק. אולם חשוב לזכור שגם אם ה–EBITDA חיובי, אין זה אומר שהחברה תהיה רווחית. הכלל הזה נכון לכל חברה, ובמיוחד לגט, אם מביאים בחשבון את היקף הגיוס האחרון, את הפרסומים על הרצון שלאחד המשקיעים הבולטים בחברה, פולקסווגן, להפסיק להשקיע בה (גורמים בגט דוחים טענה זו על הסף) ואת השוק התחרותי שהולך וגדל.

תגיות:
מוניות
/
גט טקסי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף