“עד לאחרונה היה מקובל להשתמש ברזולוציית 2K והיום זה מגיע ל־4K, שהחל בתחילת העשור הנוכחי”, מוסיף מהדב־לוין. “אם עד עכשיו היה מקובל לעשות רסטורציה רק לקלאסיקות הגדולות, היום זה מתרחב גם לסרטים שיצאו בשנות ה־90 וכבר עכשיו עובדים על שחזור 'כשהארי פגש סאלי' וסרטים חדשים".
הוא נותן כדוגמה את הסרט “אליבי” של היצ’קוק, שהופץ תחילה לבתי הקולנוע בתלת־ממד בשנות ה־50, אך היות שהקהל לא היה מוכן לז’אנר, הוא יצא מחדש באותה תקופה בדו־ממד. “לא תהיה אפשרות נוספת לראות סרטים של היצ’קוק בתלת־ממד. לראות את הסרט ‘אליבי’ באיכות כזו זו חוויה מרגשת. תהליך הוספת צבע לחלק מהסרטים עורר דיון, ויש שטענו שזו התערבות לא טובה, ואכן רוב הסרטים מחודשים בפורמט המקורי שלהם ומוצגים בשחור־לבן. אבל הסרט של פיטר ג’קסון ‘הם לא יזקינו’ עוסק ב־100 שנה למלחמת העולם הראשונה, והוא חידש סרטי ארכיון מהמלחמה בצבע מלא”.