מיוחד למשפחות ולזוגות: ספוטיפיי משיקה בישראל שתי תוכניות פרימיום

ספוטיפיי השיקה בישראל שתי חבילות חדשות - תוכנית ה-Family plan הפופולרית ותוכנית פרימיום DUO חדשה - עם תג מחיר נמוך יותר מהשוק האמריקאי. כל הפרטים

סתיו נמר צילום: צילום פרטי
ספוטיפיי
ספוטיפיי | צילום: LIONEL BONAVENTURE/AFP via Getty Images

ספוטיפיי הודיעו על השקה של שתי תוכניות מנוי חדשות בישראל - תוכנית ה-Family plan המבוקשת ותוכנית פרימיום חדשה DUO, בעלות חודשית של 31.90 ש״ח ו-25.90 ש״ח בהתאמה. מדובר בעלות נמוכה מהמחירים בארה"ב, שם המנויים עולים 14.99 דולר (כ-51 ש״ח) ו-12.99 דולר (כ-44 ש״ח) בהתאמה.

ספוטיפיי, שהושקה בישראל במרץ 2018, ממשיכה לצבור קהל מקומי ומציעה תכנים רבים המותאמים אישית לקהל הישראלי לצד התכנים והשקות הגלובליות. לאחרונה ספוטיפיי יצאה עם שני קמפיינים גלובליים, Unlike Any Other ו-Songs of the Summer, שגם הם הותאמו להרגלי ההאזנה של הציבור הישראלי וכללו בין היתר שיתוף פעולה עם אמנים ישראליים, ביניהם, הראל סקעת, רן דנקר ועוד. לצד קמפיינים של אודיו, ספוטיפיי מציעה בארץ פיצ'רים רבים לדוגמא, ה-Group Session (האזנה משותפת) שהושק לקהל הישראלי בחודש האחרון. שתי התוכניות הללו, יאפשרו למשתמשים הישראלים להצטרף לכ-130 מיליון מנויי פרימיום הנהנים מהתוכניות המיוחדות שספוטיפיי מציעה.

אלכס נורסטרום, סמנכ״ל בספוטיפיי ומנהל שירות הפרימיום בספוטיפיי אמר לרגל ההשקה הגלובלית של תוכנית ה-DUO: "אנו גאים להשיק את התוכנית הייחודית זו, לראשונה שני אנשים באותו משק בית יוכלו ליהנות ממנוי פרימיום מותאם וזוגי".

ליצירת חשבון בתוכניות המדוברות ניתן להיכנס לאתר ספוטיפיי - ״Family plan" או ״DUO״. משתמשים שטרם ניסו את שירות הפרימיום של ספוטיפיי זכאים לקבל חודש ניסיון חינם.

תגיות:
מוזיקה
/
ספוטיפיי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף