אלא שלא רק עסקים חדשים נהנים מהיתרונות שיש לפרסום הממומן להציע. נניח שהעסק שלכם דווקא שועל ותיק, אבל אתם עומדים להשיק שירות חדש או מוצר מהפכני. מודעה בגוגל תחשוף ללקוחות שלכם את המוצר או השירות, ותוכלו להגיע גם לקהלים חדשים, כמובן, בהנחה שהמוצר שלכם רלוונטי עבורם. באופן דומה, גם אם מדובר באותם מוצרים אבל בהתאמה לקהלי יעד אחרים, קמפיין חכם וממוקד יאפשר לכם להגיע אליהם.
דוגמא נוספת, אם אתם פונים לגברים ולנשים אבל רוצים לייצר מסר מדויק שמתאים לכל אחת מהקבוצות הללו, תוכלו לייצר שתי מודעות המנוסחות לזו או לזו. תוכלו גם לקדם מודעות שונות כדי לבחון איזו מהן עובדת טוב יותר. כדי לעשות זאת יש להקים קבוצת מודעות, ולהגדיר עבור כל מודעה בקבוצה איך היא אמורה להתנהג – מה התקציב שלכם, מי קהל היעד ומה הטקסט שיופיע על גבי המודעה. בשלב זה יש חשיבות גם לביטויי המפתח, וכדאי להכיר לעומק את הביטויים הרלוונטיים והמדויקים ביותר עבורכם, כדי להפיק מהפרסום את התוצאות הטובות ביותר.
לייעוץ אישי ממומחה בקידום ממומן בגוגל יוטיוב וגוגל מדיה לעסקים השאירו פרטים עכשיו