הלוויין ונוס הוא פרויקט משותף לתעשייה האווירית, סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע וסוכנות החלל הצרפתית, ובנייתו התרחשה בשנים האחרונות במפעל חלל בתעשייה האווירית בשיתוף אלביט, שפיתחה את הטלסקופ, ורפאל שפיתחה וייצרה את מערכת ההנעה החשמלית של הלווין.
"המערכת שפותחה ברפאל מבצעת תמרוני מסלול ותיקוני גובה של המסלול אותו עובר הלווין", סיפרה בהתרגשות, "בחודשים נובמבר עד אוגוסט הוא ביצע ירידה משמעותית מאוד בגובה, דבר שהתאפשר בזכות הפיתוח שלנו. זה פשוט מטורף לקחת חלק פרויקט כזה, ובפרויקטים גדולים נוספים".
נזר הסבירה על העבודה על הפרויקט הבינלאומי הגדול: "חלק מהעבודה שלנו מתקשר בעצם לחיזוי וביצוע סימולציות של המסלול שהלוויין עובר. כשהוא נמצא במסלול הקבוע שלו, ניתן לדעת מתי הוא יעבוד מעל נקודות תקשורת ובעת ביצוע תמרוני מסלול שונים, בעיקר כשמדובר בכאלו ארוכים יותר, חשוב לדעת לאן הוא יגיע, כדי לא לאבד את התקשורת איתו". היא הדגישה כי מדובר באחת הפעמים הראשונות בהן דבר כזה מתרחש. "בתמרון האחרון ירדנו כ-300 קילומטרים עם מערכת ההנעה החשמלית שלנו", ציינה, "זו ירידת גובה משמעותית ופורצת דרך".