במטה החברה בסן פרנסיסקו, מאסק הציג מצגת עם שקופיות בשם "טוויטר 2.0". הוא השתמש לראשונה במונח שבוע שעבר כששלח לדוא"ל לצוות אולטימטום לעבוד או להתפטר. "אנחנו רוצים לאפשר למשתמשים להיות מסוגלים לתקשר מבלי להיות מודאגים מהפרטיות שלהם", נשמע מאסק בהקלטה.
בתוך כך, ברשת החברתית הרוחות לא נרגעו לארח השינויים של מאסק בחברה, כאשר אלפי עובדים התפטרו בעקבות אולטימטום של מאסק, שדרש מהעובדים לבחור אם הם רוצים להמשיך איתו בחברה או להתפטר. כמות העוזבים הייתה גדולה משציפה, כולל כמה מהנדסים "אגדיים", וכעת הרשת החברתית מוצאת את עצמה בסכנה גדולה.