השימוש בשני אלה והם מהווים חלק לא מבוטל מחיי היומיום שלנו. גוגל נחשבת בענקית טכנולוגיה, אולי הגדולה מכולן כיום ונדמה לפעמים שכל מה שקשור בגוגל פועל בצורה אוטומטית ואין באמת צורך לפנות אל החברה הזאת, מה גם שלמשתמש מן השורה לא אמורה להיות סיבה לפנות אל ענקית טכנולוגיה בסדר גודל שכזה.
מומלץ גם לנסות לפנות אל חברים, מכרים או בני משפחה שמכירים את תיבת הדואר של גוגל, שיש להם גם חשבון בג'ימייל והם יכולים לנסות לעזור ולהבין מה הבעיה. לפעמים דרך חברים או מכרים אפשר להשיג פתרון הרבה יותר מהיר וקל מאד לפנות אל מערך שירות לקוחות של חברת ענק שעלול להתברר כמסורבל או ככזה שקשה לקבל ממנו פתרון מהיר ויעיל.
כל חברה בכל סדר גודל צריכה לאפשר את הפניה אליה גם אם היא מעדיפה שקודם כל הלקוחות שלה ינסו להסתדר לבד. גם סרטונים או הדרכות בנוגע לשחרור סיסמאות או פתיחת חשבונות חדשים יכולים להוות סוג של שירות לקוחות, זאת כל עוד המשתמש מקבל את המענה הדרוש לו. כיום בזכות רשת האינטרנט אין זה מסובך למצוא מענה לכל בעיה או עניין שנתקלים בו ולכן חשוב מאד לנסות בכל דרך להסתדר לבד ורק אם לא מצליחים אפשר לפנות אל שירות הלקוחות ולקוות שלפחות המענה מצד מערך השירות יגיע כמה שיותר מהר.
חברה גדולה כמו גוגל תדאג לכל הפחות שיהיה למשתמשים שלה איפה לחפש ולמצוא מענה וכך לבטח יהיה להם קל יותר להתנהל ולקבל את התשובות הדרושות להם בכל עניין שמתעורר או בעיה שהם חשים שנוצרת.