חברת הייסנס (Hisense) תעניק חסות רשמית לטורניר גביע העולם שייערך ב-2022 בקטאר, כך הודיעה היום (שלישי) החברה. החסות מוערכת בשווי של 200 מיליון דולר. בכך מצטרפת הייסנס למוצגים המובילים בעולם שנתנו בעבר ובהווה חסויות אלו. עם מהלך זה, תוכל הייסנס להתחבר לקהל העולמי של פיפ"א בדרכים ייחודיות, החל ממעורבות באתרים השונים ועד נראות לוגו החברה במגוון פלטפורמות של פיפ"א ובקמפיינים פרסמויים בינלאומיים.

בשיתוף הפעולה, שהחל בטורניר ברוסיה ב-2017, התיגה הייסנס לראשונה תכנים שנוצרו במיוחד עבור גביע העולם של פיפ"א והעובר באמצעות מערכת ההפעלה החכמה VIDAA המשולבת בכל מסכי הטלוויזיה שלה.

"המשך ההשקעה באירועי ספורט ברמה העולמית מייצג את הנחישות של הייסנס כמותג עולמי מוביל", אמרה ג'יה שאוקיאן, מנכ"לית קבוצת הייסנס. "היא מסייעת להייסנס לבנות קשרים חזקים יותר עם הקהל הרחב ומאיצה את תהליך הגלובליזציה של החברה. זה גם יוצר בסיס חזק עבור הייסנס להתחרות עם המותגים המובילים שלקחו בעבר חלק פעיל בפלטפורמות אלו". 

מזכ"ל פיפ"א, פאטמה סמורה, אמרה כי "זה משמח אותי לקבל בברכה את הייסנס כנותני חסות רשמיים למונדיאל. אנו שמחים להיות שותפים למותג מכובד בינלאומי זה, שיש לו גם נוכחות הולכת וגוברת בשוק הספורט, כאשר אנו פעולים לקראת קטאר 2022. פיפ"א והייסנס מתמקדים שניהם בטכנולוגיה וחדשנות, ומעניקים לאנשים את החווייה הטיובה ביותר האפשרית. אני בטוחה ששיתוף הפעולה הזה יתמוך ביעדים הגלובליים של שני הארגונים ויתרום להצלחה של מה שבטוח יהיה אירוע מדהים בשנה הבאה". 

מהייסנס נמסר עוד כי גביע העולם של פיפ"א הוא חגיגה לכדורגל העולמי והזדמנות נדירה עבור מותגים להציג הישגים טכנולוגיים חדשניים ולשפר את חוויית הצפייה של האוהדים. הייסנס מקפידה על חדשנות בכדי לספק פתרונות מתקדמים לצרכים בחוויית הבידור הביתית. 

גביע העולם של פיפ"א קטאר 2022 ייערך בין התאריכים 21 בנובמבר עד ה-18 בדצמבר.