רגע אחרי הבשורה על הפרידה מבת הזוג אירית מגל אחרי עשר שנות זוגיות, נסלי ברדה ארזה את הילדה המשותפת ואת אמא שלה לטובת חופשת ניקוי ראש במלון "מלכת שבא" באילת.

> אחרי שהאלופה בדימוס אורנה ברביבאי הכריזה על התמודדות על ראשות עיריית ת"א, מודיעה בת משפחה נוספת, דנית ברביבאי, על התמודדותה על ראשות קדימה צורן מול ראש המועצה המכהנת, קרן גרין. אורנה היא דודתו של בעלה של דנית, קובי ברביבאי.

דנית ברביבאי  (צילום: יהונס פלטאן)
דנית ברביבאי (צילום: יהונס פלטאן)


> בן זיידל, בנו של “דני זיידל הצדיק" מ"שיר השכונה" המיתולוגי, מייסד קאמל קומדי קלאב ואושיה פלורנטינית, מתמודד על ראשות עיריית ת"א מטעם מפלגת עלה ירוק 2.0. זיידל, 56, עו"ד, שף, גרוש ואב לשניים, מסביר: “האג׳נדה, בקצרה, היא החיים בת"א של היום, כשהכל מתוכנן לעתיד. עתיד התושבים. חינוך, רווחה, איכות המקום, חופש, שמחה וביטחון אישי".

ספר קצת על עצמך.
“ב־1992 חברתי לשמואל וילוז'ני וביחד הקמנו את קאמל קומדי קלאב. ב־1998 הייתי חלק מהקמת עלה ירוק. בסוף 2011 התחלתי ללמוד משפטים, והתחלתי לעבוד כעו"ד בגיל 51. רוב העבודה שלי היא פרו בונו, ואני מתפרנס מהעבודה כשף".

> ביום ראשון התקיימה הפרמיירה של אחד מהלהיטים הגדולים של תיאטרון הקאמרי לקיץ הקרוב, הקומדיה “מה קרה לעולם?", בכיכובם של אודיה קורן, ישי גולן והתגלית המרעננת שירן בוחניק. חזו ונהנו: ראש העיר רון חולדאי ואשתו יעל, ציפי שביט, נתן דטנר, שי גולדן, נורית גפן, יניב ביטון, יונה ברטל, אבי מלר, אלברט כהן, טלי אורן ועוד רבים וטובים.