לזוגתו של אליקו, לירז ארז, נמאס מכל השמועות שסובבות אותה בתקופה הזו. אחרי שלקחה פסק זמן מהאינסטגרם, ארז חזרה לרשתות החברתיות והחליטה לפתוח הכל. השניים שעברו משבר זוגי בימים שלאחר הלידה חזרו לקשר לאחרונה ובילו את ערב פסח ביחד. בעקבות כתבה של לילך מרקוביץ׳ במאקו סלבס, ארז פרסמה סטורי חשוף באינסטגרם כי מעולם לא היה משבר בינה לבין אליקו ומדובר בנזק שנעשה על ידי אמא שלה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כך ארז כותבת: ״לילך היקרה, אני ואלי מעולם לא עברנו שום משבר ביני לבינו. כל מי שקרוב אלינו יודע את האמת. אמא שלי עשתה מספיק נזק, שתנוח ושתיתן לי לשקם את הבית שהרסה. היא לא המקור המדוייק לשמוע ממנה מה קורה באהבה שלנו. למורת רוחם? עדיף שלא אתחיל. גם אבא שלי חושב שמה שאמא שלי עשתה לא מתקבל בשום עולם״.

לירז ארז  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד הוסיפה האם הצעירה: ״ברור שאני ואלי שלי עשינו חג יחד. מעולם לא היה ביננו משבר. יש לנו אהבה מהסרטים וחבל שהכתבות ממשיכות להגיע ממקורות לא נכונים שמייצרים עוול והתמונה שגויה לחלוטין. את האמת רק אנחנו והקרובים אלינו יודעים. פגעו בבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם וזה לא מגיע לו ולא לאהבה שלנו. אנחנו ננצח יחד הכל. לא כולם זוכים להרגיש ככה ולכם לא כולם יבינו״. את הסטורי לירז חתמה ב״המשך יבוא״. על הדברים של ארז, אליקו המאוהב הגיב גם כן בסטורי משלו, בו כתב: ״לירז, אוהב אותך. הגיע הזמן שידעו כולם את האמת, ההמשך יבוא״. למען האמת, הסתקרנו לדעת מה עומד להגיע בהמשך. 

אליקו בסטורי על דברייה של לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אליקו בסטורי על דברייה של לירז ארז (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)