עשרה ימים אחרי שהשחקנית לוסי דובינצ'יק נפלה ממרפסת ביתה ביפו, פרסמה הערב (שישי) חברתה הזמרת דפנה רכטר תמונות ראשונות של הכוכבת בבית החולים, בהן תמונה עם בתה של דובינצ'יק. מאז הנפילה נמצאת תחת באשפוז בבית החולים איכילוב.

"נס הילדה הזאת, עונג לבלות איתה", כתבה רכטר תחת אחת התמונות שהעלתה לרשת האינסטגרם, בהן נראות השתיים מחייכות על מיטתה של דובינצ'יק בבית החולם, ובתמונה השנייה נראית השחקנית מחובקת עם בתה.

כזכור, לפני כשבועיים, בשעות הערב של יום שלישי, נפלה דובינצ'יק מקומה הרביעית של בניין מגוריה בנסיבות שעדיין אינן ברורות. היא פונתה במצב קשה ולא יציב על ידי כוחות הרפואה לבית החולים איכילוב, שם היא הועברה לחדר ניתוח והועלתה לאחר מכן לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה. באותו הלילה מצבה היה קשה ואף היה חשש לחייה, אך עם הזמן הוא השתפר, היא חזרה להכרה והחלה לתקשר עם סביבתה.



לפני שלושה ימים חזרה דובנצ'יק גם לרשתות החברתית ופרסמה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט בו היא הודתה על התמיכה שקיבלה מסביבתה ומכלל ישראל. "סרט טוב גבירותי ורבותי . נסתרות דרכי האל. השיקום בעיצומו בזכות הצוות המדהים של איכילוב. בקרוב נדבר כולנו בפרטי. תודה על הפרחים האהבה המתנות ובעיקר האהבה והתפילות שהרעפתם עלי. Love u all", היא כתבה. 



 

הכי יפות בעולם...

A post shared by Daphna Rechter (@daphnarechter) on