מגי טביבי הייתה אחת הדיירות שחטפו הכי הרבה ביקורת בעונה האחרונה של "האח הגדול" בעקבות הרומן שלה עם ישראל אוגלבו, בעודה נמצאת במערכת יחסים בחוץ. טביבי אומנם לא זכתה באהדת הצופים והודחה בשלב די מוקדם יחסית של התוכנית אבל היא כן זכתה בזוגיות עם מנצח העונה, קשר שהגיע לסיומו בשבוע שעבר ובכך נדמה שיצאה מופסדת מכל הכיוונים.

ברגעים יפים יותר (צילום: אביב חופי)
ברגעים יפים יותר (צילום: אביב חופי)

אז למרות החלומות על קריירה פוליטית, נראה כי טביבי הולכת בדרך אחרת ומשיקה ליין תכשיטים בעיצובה. נחשו איזה שם העניקה טביבי לליין התכשיטים החדש שלה? רמז קטן: זה קשור לישראל.



נראה כי למרות הזוגיות שלא שרדה את החיים שבחוץ טביבי ממשיכה למנף את סיפור הנאהבים הקצר שלה עם אוגלבו ובחרה בשם החיבה שלה ושל האקס הטרי בו היו משתמשים במהלך שהותם בבית "שוגיז'" כדי לשווק את המוצר החדש שלה.



למי שהיה עסוק בחגים ופספס נזכיר כי אחרי חרושת שמועות ארוכה, בשבוע שעבר דיווחו מדורי הבידור על פרידת הזוג ולמרות שטביבי הכחישה נמרצות את הפרידה, רגע אחרי הפרסומים שלחו השניים הודעה מסודרת בה מסרו:" לאחר מחשבה הגענו להחלטה משותפת שנכון להגדיר אותנו כחברים טובים. לגבי מה שקרה או מה שיקרה בעתיד זה עניינו הפרטי בלבד. נשמח אם תכבדו את הפרטיות שלנו מעכשיו". אולי כדאי שמישהו יזכיר להם שמרגע שנכנסו לבית האח הגדול פרטיות תישאר זיכרון מעומעם ונושן?

(צילום: passion צלמים)
(צילום: passion צלמים)