קרן פלס לקחה ברייק מהלו"ז העמוס שלה בישראל ובין לבין הצילומים ל"כוכב הבא לאירווזיון" ארזה את הוריה ובני משפחתה לטיול שהיה אמור להיות חלומי באיי תאילנד הקסומים. אחרי שהוציאה לעוקבים שלה את העיניים והעלתה תמונות קסומות מנופים מרהיבים, חשפה פלס כי סופה טרופית עומדת לפגוע בעוצמה במדינה. בחודשים אלו לא אמורות להיות סופות וזוהי הסופה הראשונה מזה שלושים שנה שמכה מחוץ לתקופת המונסונים וצפויה להגיע לחופי קופנגן וקוסמוי כבר הערב.

פלס המודאגת חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי צוות המלון חילק לאורחים עלוני מידע בנושאי התגוננות ואף תיעדה את בני המשפחה הלחוצים תוך כדי שהיא שואלת אותם "איך אתן נפרדות מהחיים?" פלס, שהשאירה בארץ את ילדיה ובעלה נועם טור שיתפה את רגשותיה ואמרה: "איזה מקסים זה שרציתי לפנק את כולנו ולקחתי לנו בקתות על המים, כאלו שרק עושים צעד ואת במים...או שהמים עושים צעד והם בתוכך".

מלחיץ. קרן פלס
מלחיץ. קרן פלס


התיירים בינתיים מפנים את אזורי החוף אבל פלס ומשפחתה בינתיים נשארים במלון בקופנגן ונראה שהם אופטימיים. נכון לעכשיו אתרים בחו"ל מדווחים על רוחות חזקות, גשמים עזים ויש סיכויים להצפות ובעיות באספקת החשמל. אנחנו שולחים חיזוקים ומבטיחים להתעדכן ולעדכן. מי יודע אולי ייצא מזה עוד להיט



"מתנה מהמלון"
"מתנה מהמלון"