> אחרי שנה שבה עבדה מתחת לרדאר, ניקול ראידמן הוציאה ביום האהבה שלושה בשמים בשם "ויני, וידי, ויצ'י". הבשמים יוצרו בצרפת במפעלים שמייצרים לשאנל ולדיור. את הבשמים ניתן לרכוש ברשת סופר־פארם בבלעדיות. מי שהצטלם לצדה בקמפיין לסדרת הבשמים הוא סאקיס רובאס היווני, שאיתו היא מעלה מופע בינלאומי, שיתחיל במופע ענק בקיסריה. בטח לא ידעתם שמי שהיה אמור להיות שם לצדה בהתחלה הוא אקי אבני. אז עכשיו תדעו.

אקי אבני, ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
אקי אבני, ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

> דליה הוכברג ממרכז המרצים משיקה את הלהיט החדש שלה: כתב הפלילים של ערוץ 13, מאור צור, שחושף לראשונה את המדובב מספר אחת של משטרת ישראל ב־15 השנים האחרונות, המכונה ״בנדה״. צור, שחשף את פרשיית האונס באלנבי 40, פרשת דוד ביטן, הפריצה למכשירים הסלולריים של אפי נוה ועוד, יספר ביחד עם ״בנדה״ כיצד חושפים במעצר את הסודות של אלו ששומרים על ״זכות השתיקה״.

> עמותת "מסעדנים חזקים ביחד" השיקה בהיכל התרבות בתל אביב את השדולה למען תעשיית המסעדנות בישראל, עם חברי הכנסת שרן השכל, אסף זמיר, מתן כהנא, אורלי לוי־אבקסיס ועודד פורר. בכנס השתתפו רו"ח תיקו פרנקו, הגורו של ענף המסעדנות, אביר קארה, ממייסדי מחאת "אני שולמן", תומר מור, מנכ"ל העמותה, ומסעדנים רבים מכל רחבי המדינה.

> דני אבדיה, הכוכב העולה של מכבי ת"א, נבחר כפרזנטור של מותג טיפוח הגברים AXE. לצדו הצטלמה ספיר אלחמיסטר, אחותה הצעירה של נטע.

> אלוף במיל' יום טוב סמיה נפצע בתאונת סקי באיטליה והיה מאושפז כשבוע בבית החולים שם.

סמיה, הכל בסדר עכשיו? איך זה קרה?
"תודה על הדאגה. אכן, עברתי תאונת סקי קשה. שבע צלעות עם 12 שברים, פלוס עצם הבריח ועצם השכמה. מודה לאל ולכושר הגופני שלי שזה נגמר כך ולא במוות או שיתוק. מחלים עם הרבה משככי כאבים. בריאות צריכה להיות מוערכת כאשר אנו בריאים. ותודה רבה למשפחתי הנפלאה, חברים וחברות והשכנים שלא עוזבים אותי לבד לדקה מאז, באיטליה וכאן בארץ".

יום טוב סמיה (צילום: אסף קליגר)
יום טוב סמיה (צילום: אסף קליגר)

> סרבן הגט, ירון אטיאס, שאולץ לתת גט לאשתו מזל דדון אטיאס אחרי שנתיים של סירוב ואיום במעצר, מתאושש. לליאורה נודע כי הוא עזב לאחרונה את מגוריו בדרום ועבר להתגורר בצפון.

אטיאס, הפכת לרווק מבוקש בעקבות השיימינג ברשת ובית הדין הרבני שהכריח אותך לתת את הגט?
"אני מגדל את הילדים המשותפים באופן שווה, חצי־חצי. אני מתחיל להתבסס באזור. עדיין אין לי זמן לזוגיות חדשה".

> מפכ"ל קבוע עדיין אין, אבל משטרת ישראל זכתה לתגבור משמעותי. גילת הלל, פעם זמרת מבטיחה וכוכבת נוער, היא היום שוטרת בכירה במשטרת ישראל, אחרי שסיימה בהצלחה גדולה את קורס הקצינים.

> לי ביילין, הנכדה של ד״ר יוסי ועו״ד הלנה ביילין, שוברת שיאים. בגיל 15 היא כבר הספיקה להיות יו״ר נוער העבודה. לאחר שסיימה את הקדנציה הזו, היא הוציאה רישיון נהיגה ספורטיבי ותתחיל בקרוב להתחרות במסלולי מכוניות.

האבא, גיל ביילין, כבוד. אולי היא תנשים סוף־סוף את השמאל הישראלי?
״הבנות שלי הן ההשראה לתוכנית זוכת הפרסים שבניתי ללימוד נהיגה מגיל 10. אני שמח שלי מיישמת ואפילו לוקחת את זה קדימה. אותה לא ישאלו ׳מי נתן לך רישיון?׳״.

לי, לי כל אב נותן מזכרת? 
"זה נותן לי כלים לחיים, ואפשרות להגיע לכביש עם הרבה יותר ניסיון ובדרך הכי מהנה״.

> האם עיר השינה גבעתיים מתחילה סוף־סוף להתעורר? השחקן אוהד קנולר תר אחרי מפעיל לבית הקפה שבמתחם תיאטרון גבעתיים. המפעיל הנוכחי ייפרד מהמקום האקזוטי בעוד שלושה שבועות, ובקרוב יצא מכרז חדש. 

קנולר, אני שותה קפה בלי סוכר. יש כבר קופצים?
"בתיאטרון גבעתיים יש ספוט מעולה לבית קפה, עם מלא פוטנציאל. אנחנו מחפשים מישהו שייקח וירים אותו. מה אני מחפש? אנשים שמזהים את הפוטנציאל של המקום - שיושב בתוך מבנה יפה, עם רחבה גדולה בחוץ. אנשים שהפעילו עסקים דומים, מחוץ למוסדות תרבות, יעני בחיים האמיתיים. שיפתחו כאן מקום שיפעל מבוקר עד ערב, בלי תלות באירועי התיאטרון. אנשים שיידעו לחלום יחד איתי וליישם יחד איתי, כדי שהמקום הזה יהיה מגנט אמיתי. אם אתם בעניין, כנסו לאתר שלנו. אפשר גם לבוא להתרשם בשעות הבוקר, התיאטרון פתוח". 

אוהד קנולר (צילום: ניר פקין)
אוהד קנולר (צילום: ניר פקין)

> אם אתם מסמסים למגיש הטלוויזיה אלעד זוהר והוא מתעלם, דעו שזה מכיוון שהוא החליט להתנתק מהנייד שלו בשעות הערב כשהוא עם הילדים. זוהר הקים קבוצת פייסבוק בשם "אבא זמין", שבעקבותיה קיבל המון תגובות אישיות מאנשים שהודו שהמהלך הזה שינה להם את ההרגלים.

זוהר, מהפכה?

"יש לי הרגשה שזו ממש תחילתה של מדיניות הורית חדשה. אבל אני כרגע לא ממש פעיל בה, היא בראשית דרכה, רק כדי שתהיה זירה לנושא. בינתיים הציעו לי להרצות על כך, ואף להשתתף בכתיבת ספר ילדים על הנושא".

אלעד זוהר (צילום: אביב חופי)
אלעד זוהר (צילום: אביב חופי)