הגברת הראשונה של משפחת קרדשיאן (בסדר, אחרי קים כמובן), קיילי ג'נר ציינה אתמול (שני) את יום הולדתה ה-23 וכשזה קשור לבחורה שהפכה למיליארדרית הצעירה בעולם ואז בסוף התגלה שהיא לא, תסמכו עליה שזה יגיע עם המון רעש תקשורתי ומחאות על ניכוס תרבותי ברשתות החברתיות.

הכל החל כאשר הרפאריות קארדי בי ומייגן דיי סטליון ("Savage") שחררו לעולם את הקליפ הפרובוקטיבי שלהן לשיר "wap" בסוף השבוע שעבר שיצר הדים בכל העולם. השיר מדבר על העצמת נשים שחורות ומתאחרות בו מספר כוכבות מפורסמות, ביניהן גם הזמרות נורמני ורוסליה. מי שתפסה את רוב הפוקוס היא כמובן ג'נר שמופיעה בקליפ למספר שניות בודדות בהן היא מתהלכת במסדרון בשמלה מנומרת וחושפנית. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hot Girl Meg (@theestallion) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cardi B (@iamcardib) on

מהרגע שיצא הקליפ, תקפו מעריצים רבים את קארדי ודיי סטליון על כך שמדובר בשיר של העצמה ואחוות נשים שחורות ואין בו מקום לנשים לבנות, גם אם מדובר בקיילי ג'נר. העיתונאית דניאל יאנג צייצה בטוויטר: "נורמני עשתה את כל העבודה וקיילי רק הלכה במסדרון ופתחה דלת. אם זאת לא אינדיקציה מושלמת לכך שנשים שחורות צריכות לעשות את רוב העבודה ונשים לבנות עושות את המינימום כדי להתקדם לאנשהו, אני לא יודעת מה כן".

קארדי בתגובה צייצה (ומאז הספיקה למחוק את הציוץ): "למה צירפתי את קיילי לוידאו קליפ? היא התייחסה אל אחותי ואל הילדה שלי בצורה כל כך אוהבת במסיבת יום ההולדת של הבת שלה. טראוויס ואופסט (בני הזוג של השתיים) חברים נורא טובים וקריס ג'נר עזרה לי וייעצה לי במספר דברים שהייתי צריכה".

בנוסף, העלתה הראפרית הנועזת לעמוד האינסטגרם שלה, ברכה ליום הולדתה של ג'נר הצעירה וכתבה: "תודה לך שהשתתפת בקליפ שלי. רציתי סוגים שונים של נשים - שחורות, לבנות, לטיניות, מיקס של הכל". כל זה לא באמת שינה את דעת הרוב שהספיקו מאז לפתוח בעצומה להוצאת ג'נר מהוידאו קליפ לאלתר. 

אם זה לא מספיק, בנות משפחת קרדשיאן פרסמו כל אחת בנפרד ברכה לכבוד יום ההולדת של אחותן הקטנה, אבל הברכה של קים תפסה את כל הפוקוס ולא בגלל שהיא הייתה מרגשת במיוחד. כחלק מהפוסט שהעלתה קרדשיאן, ניתן לראות מספר תמונות שלה ושל קיילי בתור ילדה קטנה. מעריצים רבים הביעו זעזוע על כל השינויים הקוסמטיים ששתי הכוכבות עברו ולא חסכו את דעתם על כך: "אוהבת אתכן והכל אבל המראה שלכן מזעזע עכשיו. הייתן מהממות אז", כתבה אחת הגולשות.

אחד אחר הוסיף: "בתקופה שהיה לכן את הפרצוף הישן שלכן. נראיתן אז אנושיות". כך או כך על דבר אחד אין עוררין, קיילי ג'נר חוגגת יום הולדת 23 ולמערכת TMI אין כבר סבלנות לראות עם איזו הגזמה תפתיע הכוכבת הפעם, כדי לחגוג את בואה לעולם שכולו שפתיים, בלינג'ס ומטוסים פרטיים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

the best gift of all

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on