משפחת רפאלי – רפי, דור, און רפאלי וניל בן פורת, הגישה תביעת לשון הרע בסך של 300,000 ₪ נגד אבידן גוב בגין לשון הרע שהפיץ על המשפחה. הפרשה נחשפה בתוכנית "חשיפה" של חיים אתגר, בערוץ 12, לפני מספר שבועות. רפאלי טוענים בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין שלומי וינברג ואביתר כהן המתמחים בלשון הרע ובאמצעות עורכת הדין ליה פלוס, המתמחה במשפט פלילי, שגוב הפיץ עליהם "פרסומי לשון הרע שקריים וזדוניים".

דור רפאלי, און רפאלי (צילום: מתן צור)
דור רפאלי, און רפאלי (צילום: מתן צור)

התביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל-אביב, מפרטת את טענות משפחת רפאלי, הטוענת כי היא השכירה לגוב את דירת המגורים של המשפחה וכי גוב עקץ אותם, בכך שלא שילם להם את מלוא דמי השכירות שהיה חייב, כמו גם עיכוב תשלומים בתירוצים ובהתחמקויות וכי מדובר בדרך התנהלות סדרתית של אבידן, שלא משלם דמי שכירות ומפונה שוב ושוב מדירות.

רפי ודור רפאלי (צילום: צילום מסך: קשת 12)
רפי ודור רפאלי (צילום: צילום מסך: קשת 12)

בעקבות דרישתם של רפאלי לשלם את דמי השכירות, כך מפרט כתב התביעה, החל אבידן במסע הכפשות ופגיעה בפרטיות שכלל, בין היתר פרסום פלייארים משמיצים בשכונת "בלו" בתל-אביב, כמו גם במרכז המסחרי "מיקאדו" בשכונת תל-ברוך שבצפון תל-אביב (מקום מגוריה של הדוגמנית בר רפאלי), שלח הודעות מטרידות ומכפישות לרפאלי, הפיץ שקרים מכפישים לחיים אתגר ועוד. משפחת רפאלי תובעת 300,000 ₪ בגין ההשמצות - 75,000 ₪ לכל אחד מהתובעים, ודורשת מאבידן להתנצל על הפרסומים המכפישים.

בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)
בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)