מכת הפרידות בביצה המקומית נמשכת והפעם זוג שנפרד כבר בעבר וחשף את הפרידה בפני כל המדינה. המנחה מעיין אדם ויוצא הריאליטי "האח הגדול" אסיף אלקיים, שוב פעם לא ביחד. בחשיפה ראשונה של גיא פינס, נמסר כי השניים החליטו להפריד כוחות ואכן כפי שנראה אמש (שני) בשידור לייב של אלקיים באינסטגרם, הוא שהה מחוץ לביתם המשותף בפתח תקווה בימים האחרונים. 

כזכור, השניים נפרדו בתרועה גדולה לאחר זוגיות יציבה של שנתיים, כשאדם בכתה בפאנל הקבוע שלה בתכנית הבוקר עם ניב רסקין ואסיף נכנס לבית "האח הגדול". השניים נפרדו בפעם הקודמת בעקבות אי בשלותו של אלקיים לעבור לשלב הבא ולבנות בית בישראל. במהלך שהותו בבית המתועד 24/7, אדם שלחה מסרים חיוביים לקאמבק וזמן קצר לאחר צאתו מהבית הסגור - השניים הודיעו על ניסיון נוסף של היחסים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

lighthouse♥️

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on

הכל נראה טוב ויפה אך היו כאלה ששלחו סימני אזהרה למעיין אדם, ביניהן אופירה אסייג שהתראיינה בתכנית הבוקר של רסקין ואמרה לה: "תקשיבי מתוקה, לא צריך יותר מדי שאלות. כל חילוקי הדעות רק נדחים בעוד חודשיים. שום דבר לא משתנה, עץ לא נעשה ישר. מה שלא הסתדרם, גם לא תסתדרו ב2021. אם לא הסתדרתם לא תסתדרו. תבקשי כל מה שאת רוצה מראש כתוב עם חותמת של עורך דין".

אופירה אסייג על הזוגיות של מעיין אדם ואסיף אלקיים (באדיבות קשת 12)

גם מנחה "המירוץ למיליון", רון שחר, זרק עקיצה לאלקיים וכתב: "וואו בא לי להתערב, מניסיון חיים שלי בלבד, קחי לך גבר שכן מוכן להיות אבא לילדים שלך ועכשיו. לא בשל זה בננה, גבר חלומות? מחלומות מתעוררים". באמצע חודש יולי האחרון חשפה המגישה בת ה-33 כי היא עוברת תהליך של הקפאת ביציות. האם זה רק משבר או פרידה לתמיד? נאחל להם רק טוב. 

בדקות האחרונות מעיין אדם הגיבה בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "היי כולם, לא להיות עצובים! אני בסדר, שלמה, נחושה להגשים את החלום שלי להיות אמא. ויפה שנה אחת קודם". גם אלקיים הגיב לפרידה וכתב: "חוויתי בחיי רק שתי פרידות, ושתיהן מאותה אישה. על פניו הן מאוד דומות, גם הפעם עזבתי בדמעות, גם הפעם התחבקנו עד השנייה האחרונה, וגם עכשיו אין לי ולו אות רעה אחת לכתוב על האישה הזו. רק טוב, בהן צדקי, רק טוב. אני בכנות גמורה מאחל לכל גבר שיתייחסו אליו כמו שהיא התייחסה אליי. אבל יש דבר אחד שהשתנה, והוא, מסתבר, חשוב מכולם; הפעם אנחנו שלמים. כי ניסינו. עד הרגע האחרון ניסינו. הפעם לא הותרנו ספקות".

מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חוויתי בחיי רק שתי פרידות, ושתיהן מאותה אישה. על פניו הן מאוד דומות, גם הפעם עזבתי בדמעות, גם הפעם התחבקנו עד השנייה האחרונה, וגם עכשיו אין לי ולו אות רעה אחת לכתוב על האישה הזו. רק טוב, בהן צדקי, רק טוב. אני בכנות גמורה מאחל לכל גבר שיתייחסו אליו כמו שהיא התייחסה אליי. אבל יש דבר אחד שהשתנה, והוא, מסתבר, חשוב מכולם; הפעם אנחנו שלמים. כי ניסינו. עד הרגע האחרון ניסינו. הפעם לא הותרנו ספקות. אנחנו אנשים שונים שחיים בקצב אחר - ונמצאים במקום שונה לחלוטין בחיים. כל אחד מאיתנו מחזיק במפה אחרת, ומאמין בכל ליבו שזו הדרך הנכונה. כך שלא נותר לנו אלא לכבד את הבחירה של האחר. אני חייב לומר שלא רצינו שזה יתפרסם, אני עוד טראומתי מהפרידה הקודמת שהייתה חוויה נוראית. אני יודע שיש לרבים דעה על הפרידה הזו, ונכון - על פניו זו זכותם כי אנחנו ציבוריים וכו'. אבל רגע לפני שאתם מציפים אותי בקללות, עצות ונאצות – תחשבו למה, למי, ואם בכלל – זה יתרום משהו מלבד להעציב ולפגוע. מה גם שבתוך ההחלטה הזו יש המון שיקולים – ואתם חשופים בקושי לעשירית. אני באמת לא זקוק לעצות כרגע, גם אם ממש נראה לכם שאתם יודעים מה הדבר הנכון. החלק של גיבוש החלטה עבר, ועתה נותרה ההתמודדות. אז במקום להעצים את הכאב – תביאו חיבוק. זה תמיד יותר נכון. מי שצפה בלייב של השקת הספר לפני כשבועיים ראה את מעיין בוכה על כתפיי כשהקראתי את "לאישה שאהבתי", טקסט שנכתב אחרי הפרידה הקודמת. אני מאמין שהיא בכתה כי ידעה שהטקסט הזה יחזור להיות רלוונטי בקרוב, שנינו הרגשנו שזה עוד רגע קורה, ולמרות כל הניסיונות – לא הצלחנו למצוא גשר שיגשר על המכתש שנוצר בנינו. אני מצרף קטע מתוכו, שהפך עבורי לתפילה מאז הפרידה: "פרפרים מתעופפים לי בבטן, אמרת לי פעם, ואני רציתי לצעוק - זהו? אצלי בבטן נשרים חגים במעגלים גדולים, צוללים ועולים, עולים וצוללים, צדים כאב בין גאיות העבר". מזה שבוע אני מתפלל עבורי ועבורה - שמתישהו בחיים נרגיש ככה כלפי מישהו שוב.

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on