שבעה חודשים חלפו מאז הפכה אחווה סיטבון לאמא לראשונה כשהביאה לעולם בייבי בכור עם כוכב הריאליטי יונתן רונן. אחרי המון מחשבות ולבטים השניים החליטו לקרוא לילד דניאל אך כעת מסתבר שזו ממש לא הייתה הבחירה הראשונה שלהם! סיטבון חשפה במהלך סוף השבוע באינסטגרם כי היא ורונן רצו להעניק לבנם את השם 'קשת', על שם הזכיינית הגדולה בערוץ 12 במסגרתה הכירו השניים.

כזכור, סיטבון השתתפה בעונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון" וגם רונן כיכב בריאלטי "כמה רחוק"- שתי תוכניות ששודרו ב"קשת".  אף אחד מהם לא מצא אהבה בתוכנית, אבל הם נפגשו בבנייני הזכיינית כשני בוגרי ריאלטי והתאהבו. "אספר לכם סוד קטן" כתבה: "היה שלב בהריון שחשבנו על השם קשת , בגלל שאני ויונתן הכרנו בקשת 12". אלא שכאמור בסוף בחרו ההורים הטריים בשם הנבחר דניאל, אך אם היו בוחרים בקשת ייתכן ולפעוט הקטן הייתה בעתיד עבודה מובטחת בזכיינית.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Achva Sitbon | אחווה סיטבון (@achva_si) on

המשפחה החדשה הופיעה לא מעט בכותרות בתקופה האחרונה, מאחר ולא יכלו להתאחד ולגור יחד בעקבות הקורונה. סיטבון נחתה לביקור מולדת בישראל ונאלצה להישאר ארבעה חודשים בארץ הרחק מאב בנה, לאחר שלא הורשתה לשוב לברצלונה, כי לא נישאה לרונן כדת וכדין. לפני כשבוע השלושה הצליחו להתאחד ומתגוררים יחד בברצלונה.

יונתן רונן, אחווה סיטבון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יונתן רונן, אחווה סיטבון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)