מעיין אדם התראיינה בתוכנית הרדיו של לירון ויצמן ונלי תגר ב-102 באחד הראיונות המעניינים שנתנה. במהלך השידור, סיפרה על הלחץ להביא ילד, חשפה את הסיבה לפרידה האחרונה מאסיף אלקיים, שהתרחשה ממש בתחילת החודש ועל כוונות לחזור לפוליטיקה כפי שהייתה בעברה דוברת של שאול מופז ומירי רגב. "אין לי ספק שיש לי שאיפות פוליטיות וזה מגרד לי. דווקא בגלל שהייתי שם אני מבינה כמה זה דלי עם קקה על הראש כל בוקר ואם אני אלך זה כי אני באה לתת עבודה ולשאוף הכי גבוה. כרגע מה שמעניין אותי זה לגדל משפחה ולהביא ילדים".

כפי שחשפה כבר בעבר, אדם בת ה-33 סיפרה כי היא החלה תהליך להבאת ילד לבדה ותגר וויצמן לא יכלו שלא לשאול את השאלה המתבקשת "מה הלחץ". המנחה הגיבה באמוציונליות על הסיבה האמיתית: "אני בתחושת חסר, אני מרוויחה הרבה כסף, אני עובדת אני מצליחה אני מוקפת בחברים, משפחה אני מגשימה את כל החלומות שלי אבל יש לי חור בלב. וזה לא יעזור כשאת באה הביתה זה מה שמשנה. את רוצה משפחה, את רוצה לנסוע לטיול, ובעל שרואה כדורגל וילדים עם נזלת בגדול זה החלום".

אחרי שקרא למעיין אדם לזרוק את אסיף אלקיים: רון שחר מגיב- לחצו כאן

מעיין אדם (צילום: דודי פרץ,שוקה כהן)
מעיין אדם (צילום: דודי פרץ,שוקה כהן)

כשנשאלה למה לא לחכות לגבר המתאים ענתה אדם: "אני שומעת את זה המון, אבל אנחנו מתכננים תוכניות ואלוהים צוחק ומי שיכולה להינשא לגבר החלומות ולהביא ילד- תראו את מקרה טהוניה טיק טק שלושה חודשים אהבה ענקית והיא בסוף בהריון בתוך הליך של גירושים. אני חשבתי אולי שאפילו אכאיב לילד על כך שהבאתי אותו לעולם בלי אבא, אבל אני מכירה גם לא מעט אנשים שהנוכחות של האבא גרמה ללא מעט סבל. זה לא הגיל, זה לא מה שהחברה מכתיבה, אני פשוט הולכת עם מה שאני מאמינה, מה שאני רוצה ומה שיש לי לתת. אין לי ספק שמישהו יצטרף ובסוף אגבש את המשפחה שלי אבל זה יקרה קצת אחרת". "אם אני מסתכלת באופן רוחבי על הבני זוג שהייתי איתם ב5-7 שנים האחרונות מאז שהתגרשתי זה גברים שרציתי לגדל אותם. ממש זה הפאשן שלי".   

עוד סיפרה על התהליך שעברה "עשיתי סבב אחד ועכשיו בנובמבר אני עושה סבב שני, עשיתי ברייק, כי חוויתי את זה פיזית, הגוף שלי הגיב פחות טוב. הגעתי על ארבע לבית חולים, כל הזמן הרגשתי שמשהו לא בסדר שהכאבים שלי קצת חריגים ולצערי לא שיתפתי את הרופא והרופאה שלי, כי אני כזאת , סובלת כאב, קצת כואב לי, אמרתי לא נורא. כשיצאתי מהניתוח מהשאיבה, אמרה לי הרופא שהוצאנו ממך נוזלים איזה רבע שעה, מסתבר שזה גם מאד מסוכן. הייתה לי הצטברות של נוזלים באזורים שלא יודעים להימתח. זה לא שלפוחית שתן. זאת שחלה והיא לא יודעת להכיל את הכמויות האלה".

מעיין אדם אחרי שאיבת הביציות(צילום: אינסטגרם)
מעיין אדם אחרי שאיבת הביציות(צילום: אינסטגרם)

עוד הוסיפה ואמרה "כבר עשיתי את כל הבדיקות לקראת ההיריון. כבר קיבלתי את רשימת הבנקים שמהם אני אוכל לבחור, קטלוג, עוד לא פתחתי, אבל שילמתי הרבה יותר כדי לראות גם תמונות, כי בסוף הילד שלך יכול לא לקחת ממך כלום". לבסוף נשאלה אדם את שאלת השאלות – מה קרה עם אסף היא הגיבה: "הרגשתי שהתעסקתי בזה מספיק", השיבה ואמרה " לא קרה כלום שאתם לא יודעים עוד קודם. הייתי צריכה את עוד שנה הזאת, כי לא הייתי שלמה עם הפרידה  הראשונה, הייתי קרועה, עכשיו אינני קרועה עוד , אין שלמה ממני, אני יותר משלמה, אני בחוויה של הקלה והתרגשות מהעתיד שלי. כי הדבר הזה בלם אותי ועיקב אותי ולא איפשר לי להגשים את מה שאני רוצה להגשים, אני רוצה משפחה. זוגיות אמור להיות דבר שמקדם אותך. זה היה תהליך ארוך אצל שנינו. אהבה היא נזילה, משתנה ומסתיימת. יש רק אהבה אחת שלא נגמרת בחיים ואת האהבה הזאת אני הולכת להשיג".

אסיף אלקיים, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסיף אלקיים, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)