זה היה מהיר משחשבנו אבל אם מסתכלים על הנתונים של מערכת היחסים הזו, היינו צריכים לצפות את זה מגיע. בראד פיט בן ה-56 החל לצאת לפני כשלושה חודשים עם דוגמנית גרמניה בשם ניקול פוטורלסקי בת 27,אמא לילד. השמועות על רומן החלו לצוץ כאשר השניים נצפו יחד בצרפת עולים על טיסה לשאטו מיראבל, הכרם הפרטי של פיט וגרושתו אנג'לינה ג'ולי שם אפילו נישאו. זה היה נראה כמו שידוך מוצלח אך זמן קצר לאחר מכן נודע לעולם כי היפהייפיה המבלה את זמנה עם הכוכב ההוליוודי עדיין נשואה לבעלה בן ה-68, מסעדן ואב בנה.

אז כן, נראה שעתיד ממשי לא היה יוצא מהקשר הזה ואכן לפני שבועיים השניים נפרדו וכפי שדווח מעבר לים- הדברים מעולם לא היו רציניים. פיט ופוטורסלקי מעולם לא אישרו את הרומן בינהם אבל מצד שני מעולם לא הכחישו אותו. אתמול (רביעי) רגע אחרי שהידעות על פרידה התפרסמו ברחבי העולם, העלתה פוטורלסקי פוסט עם תמונה שלה, ולצדו כתבה "החזיקי מעמד רק לעוד קצת" וגרמה לנו לחשוב שיש כאן קשה ורמיזה לפרידה.

מקורות בהוליווד מדווחים: בראד פיט במערכת יחסים חדשה- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Nico (@nico.potur) on

בראד פיט (צילום: Getty images)
בראד פיט (צילום: Getty images)

בכל מקרה נראה שזה לא ממש הזמן המתאים עבור פיט להיות בזוגיות מאחר ובימים אלו ממש הוא נמצא בעיצומו של משפט עם האקסית המפורסמת שלו בנוגע לחלוקת המשמורת על חמשת ילדיהם הקטינים.

View this post on Instagram

A post shared by Nico (@nico.potur) on