צפירת הרגעה? אחרי שבועיים בהם לא הייתה נוכחת ברשתות החברתיות וגרמה למעריצים להיכנס לפאניקה, משחררת בריטני ספירס סרטון חדש עם התייחסות נדירה למצבה הנפשי.

במשך 13 שניות קצרות ניסתה הכוכבת להרגיע את כולם ואמרה: "אני יודעת שהיו הרבה תגובות, והרבה אנשים אמרו עלי הרבה דברים אבל רק רציתי להגיד לכם שאני בסדר, אני הכי שמחה שהייתי אי פעם. שולחת לכם המון תפילות, איחולים ואהבה". את הקהל שלה, ההודעה הזו לא כל כך הרשימה ורובם עדיין משוכנעים כי על הכוכבת האהובה עוברת תקופה רעה. "את לא נראית הכי שמחה שהיית אי פעם", "אני לא מאמין לזה" ו-"זה רק אני או שהיא פשוט נראית מוכה יותר ויותר בכל יום שעובר?" אלו הן רק קומץ קטן מעשרות אלפי תגובות של מעריצים מודאגים ששטפו אתמול (שני) את חשבון האינסטגרם שלה.

View this post on Instagram

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

אם כל זה לא מספיק, אתרי הבידור השונים בחו"ל מדווחים כי ספירס ביקשה מאחותה, השחקנית ג'יימי לין ספירס להיות נאמנה על כל נכסיה- "בריטני סומכת על ג'יימי לין ויודעת שהיא אחראית ויציבה. ג'יימי נורא נאמנה ומגוננת על בריטני. הן החברות הכי טובות והיא האדם המושלם לקחת החלטות כלכליות בשביל בריטני" אמרו מקורבים לזמרת, אלא שנראה כי למרות שהסכימה תחילה, ג'יימי לין נסוגה לאחור ומשכה את הבקשה מבית המשפט.

ואם כבר מדברים על ג'יימי לין, האחות הקטנה התראיינה השבוע לתכנית הבוקר "Good Morning America" ונתנה התייחסות נדירה למצבה הנפשי של אחותה הגדולה: " היא מנסה לעשות הכי טוב שהיא יכולה ולהישאר חיובית בזמן התקופה המאתגרת הזאת והשנה המתאגרת הזאת ואני חושבת שזה משהו שכולם מתמודדים איתו עכשיו".

View this post on Instagram

A post shared by Jamie Lynn Spears (@jamielynnspears) on

נראה כי הקרב על חייה של בריטני ספירס רק ממשיך לגדול ולהתעצם אחרי השיא שהגיע בחודש שעבר, אז עורך דינה של ספירס, סאם אינגהם, אמר לשופט באחד מדיוני המשמורת עליה כי היא אינה יכולה לחתום כרגע על שום מסמך עקב "מצבה שדומה למצב של אדם שנמצא בקומה". בינתיים, תנועת freebritney# רק ממשיכה להתעצם ולגדול כשמעריצים ברחבי העולם סבורים שאביה, ג'יימי ספירס שולט על חייה ולא נותן לה לעשות שום צעד ולו הקטן ביותר בלי אישורו ודורשים לתת לה עצמאות כלכלית ונפשית באופן מיידי.

ג'יימי ספירס (צילום:  AFP gettyimages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP gettyimages)