זוגתו של אבדיה על המשך הזוגיות מרחוק (באדיבות קשת 12)

אם לא שמעתם עד עכשיו את השם דני אבדיה, אז כדאי מאוד שתכירו. שחקן הכדורסל הישראלי נבחר הלילה (רביעי) במקום התשיעי של דראפט ה-NBA ויחל לשחק בקבוצת הוושינגטון וויזארדס. החוזה של אבדיה מוערך ב-3.5 מיליון דולרים לעונה. אבדיה בן ה-19 הוא חלק מנבחרת ישראל בכדורסל ובעברו שיחק בקבוצת מכבי תל אביב. 

אחרי שיסדר את עניינו האחרונים בישראל, אבדיה בן ה-19 לא יפרד רק ממשפחתו וחבריו בישראל אלא אולי גם מבת הזוג, נעמה כרמל, שנמצאת איתו בזוגיות ארוכה במשך כשלוש שנים. כרמל שהתראיינה לתכנית הבוקר של קשת 12, סיפרה ליואב לימור על התחושות רגע אחרי הבשורות המרגשות. 

איך עבר עלייך הלילה?
"בוא נגיד שהוא עדיין עובר. מטורף. זה לא מה שציפינו כולנו, אין ספק שיש התרגשות. אני רואה את הפנים של דני ומתרגשת בעצמי. אני לא פה כל כך, אעכל בהמשך".

דני אבדיה (צילום: http://nba.com/)
דני אבדיה (צילום: http://nba.com/)

דיברו על סן פרנסיסקו. הייתה אכזבה?
"אני לא חושבת שזו אכזבה, יש כאן אווירה מותשת כי זה ארוך ומחכים. היה דיבור שונה אז זו הייתה הפתעה אבל הפתעה טובה לחלוטין. כל עוד דני שמח, אני מאושרת בשבילו".

איך הולכים לנהל קשר שהוא שם ואת פה?
"אני מניחה שזה לא יתנהל ככה, אם קשר אמור להתנהל. אנחנו את ההחלטות שלנו כבר נעשה בקרוב ונראה מה עושים עם זה. אני לא חושבת שעל אהבה כזאת לא מוותרים. קשר של כמעט שלוש שנים, אבל אני בטוחה שנמצא את הפתרון המתאים ואני יודעת שיהיה טוב, סומכת עליו".

שלוש שנים שאת ברובם היית בבסיס סגור ודני טס עם נבחרות.
"יש לנו יתרון כי עברנו דברים לא פשוטים. כל הקשר הזה הוא אתגר אחד גדול. אני יודעת שלא משנה איזה אתגר יבוא אנחנו נצליח לעבוד בפניו. גם לדני יש אישיות חזקה וגם לי יש אישיות חזקה וביחד אני מאמינה שאנחנו יכולים לנצח הרבה דברים, אז אני לא דואגת". 

דני אבדיה, נעמה כרמל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דני אבדיה, נעמה כרמל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ספרי לנו על הכוכב הישראלי שמי שלא ידע עליו עד עכשיו, עכשיו לא יוכל להחמיץ אותו.
"את האישיות הפנימית שלו הוא מביא למגרש המון. יש לו קסם מיוחד שהרבה יכולים לראות אותו. הילד שאני לא יכולה להסביר אותו. כל מי שפוגש אותו מתאהב בו ברגע, כמעט כמו שקרה לי. אני כל כך מעריציה שלו. לא התחלתי כמעריצה אבל הפכתי למעריצה מושבעת שלו שאני מסתכלת על הדרך שלו מהצד וזה פשוט מדהים. אני כל כך אוהבת אותו ומאחלת לו בהצלחה והוא יודע את זה".

את רואה את עצמך עוברת עכשיו לאמריקה?
"זו שאלה ששואלים אותי הרבה. את התשובה אני בעצמי  לא יודעת להגיד. את הדברים שלי ושל דני נשאיר בנינו, את כל ההחלטות הגדולות ונתקדם לאט לאט, הכל בסדר".

בטח הרבה בנות מתחילות איתו. יש לו הרבה מעריצות. אין חששות?
"בוא נגיד שלא חסרות מעריצות אבל אני בטוחה במקום שלי, אני יודעת שיהיה טוב. לא משנה באיזה תקופה או באיזה זמן יהיו מעריצות, אני לוקחת את זה בחשבון. אבל דני זה דני ואני יודעת לשמור עליו טוב". 

דניה אבדיה, נעמה כרמל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניה אבדיה, נעמה כרמל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)