למרות שריאליטי השידוכים המצליח "חתונה ממבט ראשון" כבר לא מככב על המסך שלכם בימים אלו, הוא לא מפסיק לייצר כותרות. שנה וחצי חלפו מאז נגמרו צילומי העונה השנייה וכוכבי הריאלטי המשיכו כל אחד בחייו, כשאף אחד מהזוגות של העונה לא שרד את הזוגיות בחיים האמיתיים- מאז שצמד הכי מפורסם שירי ולירן החליטו גם הם לפרק את החבילה.

ליאור לביא, ששודך בתוכנית לשרונה מרלין, זוגיות שכאמור לא צלחה המשיך הלאה ומצא אהבה חדשה זמן קצר לאחר צילומי הריאליטי עם עדן שחר. בעוד שהאקסית מרלין כבר בעיצומן של ארגוני החתונה הפרטית שלה, בסוף השבוע האחרון לביא החליט גם הוא לקחת את הקשר צעד אחד קדימה, כרע ברך וביקש את ידה של בחירת ליבו בשנה וחצי האחרונות, היא כמובן אמרה מיד "איי דו".

זוגיות חדשה: זו הסיבה שבגללה מור לרמן לא חשפה את החבר החדש שלה- לחצו כאן

עושים את הצעד הבא: דניס רוסקוב והדר ברייר דביקים- לחצו כאן

ליאור לביא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאור לביא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לביא שיצעד בקרוב ממש בפעם השניה בחייו על שביל החופה עדכן את עוקביו ברגע המרגש כשכתב: "מצאתי את שאהבה נפשי, את האור בעיניי, והטעם שבא אל חיי, רודף אהבה בימים, איתך שוב הכל אפשרי". בין החברים הטובים שאיחלו ברכות ללביא בלטה במיוחד האקסית לתוכנית מרלין כשכתבה לו "יה איזה מרגש, מזל טוב חמודים" וגם הקולגות לתוכנית יוגב אוחיון שכתב: "מהרגע הראשון היה לי ברור.כן יכול להגיד שאני סופר מתרגש. אוהב אתכם טו מאצ׳", וגם הפאוור קאפל לשעבר שירי ולירן שהגיבו (כל אחד בנפרד) בהתרגשות.

ליאור לביא, שרונה מרלין (צילום: אמיר מאירי)
ליאור לביא, שרונה מרלין (צילום: אמיר מאירי)