אחרי שהקולגה ליהיא גרינר פתחה על גלית גוטמן, מגיע תורה של אביבית בר זוהר. בתוכנית של גלית גוטמן ואילנית לוי דיברו המגישות על האירוע בו בר זוהר פנתה לילדה שאינה מכירה ושחששה לעבור בדיקת קורונה ושכנעה אותה לעבור את הבדיקה ובתמורה לכך תקבל מתנה מכוכבת הריאליטי. גוטמן צחקה על בר זוהר ואמרה: "מה היא הבטיחה לילדה? תוספות שיער? מה יש לה להציע?".

בר זוהר לא יכלה לעבור לסדר היום, העלתה ברשתות החברתיות את הקטע המדובר וכתבה: "שקלתי רבות אם לפרסם את הפוסט הזה, לא רציתי ללכלך את הפיד שלי ברוע, אבל ההחלטה נפלה בסופו של דבר כדי להעביר מוסר השכל. עד פה גלית!", כתבה בר זוהר הפגועה והוסיפה: "נמאס לי שמי שדווקא מקבלת עמדת כוח בטלוויזיה, משתמשת בכוח הזה על מנת להקטין אישה ולא להעצים אותה".

מוכיחה מחדש: הלב הענק של אביבית בר זוהר - לחצו כאן

"אז אני אגלה לך כי שאלת מה יש לה להציע, גלית יפתי, העולם שלי רחב ומתפרש למגוון תחומים ונושאים. אני יכולה להציע לב, אני יכולה להציע אהבה, נשמה, נתינה, אני יכולה להפיץ טוב בעולם הזה, כי זה הייעוד שלי בחיים. ואני אמשיך להפיץ טוב למרות הצקצוקים של אנשים כמו".

אביבית בר זוהר נגד גלית גוטמן

בר זוהר סיימה בדברים הבאים: "אני מאחלת לטלוויזיה הישראלית לשים אנשים חזקים בפרונט, כאלה שמפיצים טוב על המסך, כי זה מה שמדינת ישראל רוצה לראות ולא דברים רעים אשר משפילים אדם אחר. הלוואי באמת תשתני לחיוב ולא תשפטי אף אדם בדיוק כמו שלא היית רוצה שישפטו אותך". רבים הגיבו לדבריה של גוטמן על בר זוהר, ביניהם גם יוצא "האח הגדול", עמרי בן נתן שבחר לצאת בפוסט להגנת בר זוהר וכתב על הלב הרחב של בר זוהר, תוך כדי שעקץ את המנחה גלית גוטמן וכתב "כל הפוסל במומו פוסל".

אביבית בר זוהר, גלית גוטמן, עמרי בן נתן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר, גלית גוטמן, עמרי בן נתן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם שני כספי מצטרפת לעמרי בן נתן ולוקחת צד בסכסוך החדש בביצה בין המגישה גלית גוטמן לאביבית בר זוהר. אשתו של הכדורסלן, עמרי כספי, שלא מרבה לפתוח חזיתות ולהיות מעורבת במה שמתרחש בביצה, יצאה להגנת בר זוהר לאחר שגוטמן אמרה עליה שאין לה מה להציע חוץ מתוספות בשיער. כספי הרחיקה לכת וכינתה את גוטמן בריונית כשהעלתה פוסט נוקב לרשתות החברתיות על דבריה של המגישה וכתבה: "מסוג הדברים שמכעיסים אותי, גלית גוטמן את בריונית. מקווה שהבנות שלך ילמדו ההפך ממך. גועל נפש על מה שיצא לך מהפה בשידור מול  אלפי אנשים, והכי חשוב ילדים שלומדים ממך. בושה. אל תבכי אחר כך שליהיא גרינר אומרת בצחוק נשים ממליטות".

חייבת לספר לכם סיפור אמתי ומרגש ❤ אני, אמא שלי ושתי האחיות שלי הלכנו לבצע בדיקת קורונה. כשהגענו גילינו שיש עוד תור ארוך...

פורסם על ידי ‏סטטוסים מצייצים‏ ב- יום שני, 14 בדצמבר 2020