ליהיא גרינר ננזפת על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (צילום מסך אינסטגרם)

במהלך סוף השבוע האחרון התנהל ברשתות החברתיות דיון האם "איך רזית" זו מחמאה או לא. הסערה התחילה כאשר ירדן ג'רבי הגיבה לשחקנית שני קליין על תמונה באינסטגרם ורצתה להחמיא לה על כך שרזתה, ואילו שמחה גואטה פחות התחברה לאמרה של ג'רבי והגיבה לה: "רזית מלא זו לא מחמאה בשום צורה. כמו שלא תגידי לי שמנת מלא. זה על אותו משקל בעיניי ולא יותר מציון עובדה".

שני קליין והתמונה שגרמה לסערה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני קליין והתמונה שגרמה לסערה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ליהיא גרינר, לא התאפקה מלהצטרף לדיון והעלתה סדרת סרטונים שלה סטורי מהרכב, תוך שהיא נוהגת, ואלו תמצית הדברים שאמרה: "לי אומרים שמנת וגם רזית. אני אוהבת לשמוע הכל, גם כששמנתי כדי להתאפס וגם כשרזיתי כי זאת מחמאה ואני עובדת על זה קשה. כשבן אדם היה די גדול ויורד במשקל זה באמת כפיים, אז די עם החארטות. שמחה גואטה, את הכי אוהבת שאומרים לך שאת מרזה, במיוחד שאת מנסה". 

אך היו גולשים רבים שלא התעניינו במה שיש לגרינר להגיד כמו שהיו עסוקים באופן בו אמרה אותם או יותר נכון- איך היא הקליטה את עצמה, דיברה והעלתה לסטורי תוך שהיא נוהגת – דבר שהכניס לתמונה את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שפנתה אליה. הבוקר, גרינר הייתה שוב נסערת, לאחר ששוב הואשמה בהתעסקות בטלפון - זאת לאחר שכזכור לכם לפני שנה נתפסה מדברת בטלפון, ניתן לה דוח והיא הקליטה סטורי לעוקבים שלה בו היא קיללה את השוטר שעצר אותה. 

ליהיא גרינר על רוסלנה רודינה ואורטל עמר: "פלקטים שהמליטו ילדים מאייל גולן ובן אל תבורי"- לחצו כאן

שבוע אחרי הדו"ח שסיבך אותה: ליהיא גרינר שוב נעצרה ע"י המשטרה- לחצו כאן

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"נחשו מה? אני רוצה לדעת מי האנשים המשועממים שהולכים להתלונן לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים? אני יכולה לדבר קדימה ואני יכולה להצטלם כמו שאנשים שרים ברכב, אתם לא רואים אותי נוגעת בטלפון. אני מדברת ורואים שאני מסתכלת רק קדימה, אני לא מתעסקת בטלפון. אני עושה וידאו ומעלה לסטורי כשאני יכולה. אם באמת משעמם לכם יש לי רשימה לתת לכם אני צריכה מלא עזרה. זה כמו לדבר עם עצמי ברכב אתם רציניים? תמצאו משהו לעשות, תתלוננו על פשע, יש הרבה דברים אחרים מאשר ליהיא גרינר מצלמת את עצמה מדברת באוטו. ברור שזה מסוכן, אין דבר יותר מסוכן מלשחק בטלפון או לסמס בנהיגה, אני לא שם. יש הבדל בין ללחוץ הקלט פעם אחד ולנסוע ולהתחיל לקטר". 

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בתגובה: " צילום בטלפון בזמן נהיה הוא מעשה מסוכן, שמסיח את דעת הנהג מהדרך, והוא אסור על פי חוק. אין סרטון שמצדיק סיכון חיי אדם. מחקרים מראים שהתעסקות בטלפון מעלה פי עשרה את הסיכוי לתאונה והיא אחד הגורמים המרכזיים לתאונות דרכים. סרטונים אפשר לצלם בלוקיישנים בטוחים יותר. בנהיגה מתכזים בנהיגה"