כוכבת הריאליטי, ליהיא גרינר, שילדה לפני כשנה את בתה השלישית, אליאנה, חשפה בפני עוקביה שהיא נמצאת בתהליך אינטנסיבי של ירידה במשקל ואימונים וכי הצליחה לרדת במשקל ולהגיע למשקל היעד שלה. אלא שיש "פאוץ'", כדבריה, או עודף שומן בטני אם תרצו, שמפריע לה ולא יורד לא משנה כמה תתאמן או תתאים את התזונה ולכן תעבור בשבוע הבא ניתוח להסרת השומן הבטני ותרים את החזה בניתוח שנקרא "מאמי מייקאובר". 

בגלל הטלפון: ליהיא גרינר שוב מסתבכת עם הרשויות - לחצו כאן. 

בלייב איתו עלתה היום (שלישי) לאינסטגרם, סיפרה גרינר על התהליך וחשפה את "הפאוץ'", שיעלם בקרוב מאוד תחת שולחן הניתוחים של המנתח הפלסטי. רגע לפני שהציגה את הבטן שלה לכל עוקביה, סיפרה ליהיא: "אני מאוד אוהבת לאכול. הגוף שלי מעוצב יותר, באמת כי אני מתאמנת. אני עושה פעמיים בשבוע אימון אישי. זה לא צחוק. אני אוכלת כמה שיותר חלבונים. אני לפני ניתוח, אני מורידה את הפאוץ'".

להיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
להיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תוך שהיא הציגה את "הפאוץ'", סיפרה גרינר ש"הכל נראה טוב, יש לי שרירים בבטן, אבל לא. יש פה משהו מסתתר. כל זה נפול. זה לא קשור לגוף שלי. זה לגמרי גנטיקה. יש אנשים שיולדים והכל מתכווץ וטוב וחוזר, אבל לא. סבתא שלי היא בת 85 והיא עשתה מתיחת בטן כשהיא הייתה בת 40. כל זה אני מורידה, אין לו חיים, זה לא קשור אליי יותר. תראו איזה גוף וזה הורס. די".

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה גרינר ואמרה: "לכן אני שמה את המחוכים שלי, הם מצילים אותי ונותנים לי ביטחון. לפני הניתוח רציתי לתת פוש גדול וזה עם ניקוי רעלים, חוץ מזה מאוד חשוב להתאמן. אני 69.1 ק"ג הבוקר. היום זה היום האחרון של הניקוי ואני ממשיכה עוד כמה ימים כי קל לי. אנחנו בסגר, אין מסעדות. זה הזמן". עוד חשפה גרינר שניתוח מסוג זה עולה 55 אלף ש"ח, אבל אנחנו בטוחים שהיא קיבלה הנחת סלב על השיתוף המקיף. 

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)