אורטל עמר מחוזרת (צילום מסך אינסטגרם)

עד שכבר ממש חשבנו שהשניים על הגל והיחסים בינהם יציבים ונמצאים במקום חיובי, בן אל תבורי הסיר עוקב לבת הזוג שלו לשעבר ואם בנו אורטל עמר. רק לפני כשבועיים קראתם כאן ב-TMI כי השניים חגגו יחד יום הולדת 29 לבן אל, ולמרות שהם ביחסים טובים, אביבה תבורי אמו של בן אל החליטה להסיר לעמר עוקב דבר שאומר בימנו במילים אחרות- הכרזת מלחמה בעקבות דברים שזו אמרה עליה בתקשורת. אבל עכשיו נשאלת השאלה מה גרם לתבורי להסיר עוקב לעמר ביום בהיר אחר?

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')

רון שחר ומרינה קבישר: ניקול ראידמן משווקת לשידוך את הרווקים הנחשקים- לחצו כאן

אורטל עמר ניתקה קשר עם אביבה תבורי- וזו הסיבה- לחצו כאן

מה שככל הנראה עצבן את תבורי וגרם לו לא לרצות לראות יותר עדכונים מהאקסית שלו בפיד אצלו באינסטגרם זה סדרת סטוריז שהעלתה עמר, הרווקה המבוקשת שתיעדה את המתנות הרבות שקיבלה בימים האחרונים ממחזרים רבים. זוכרים שסיפרנו לכם שהמעושרת המאושרת ניקול ראידמן החליטה לפתוח במיזם שידוכים? ובכן, לאחר שהציעה בפומבי לכל הגברים הרווקים את עמר, היא החלה לקבל אינספור משלוחים הביתה מגברים המנסים לתפוס את תשומת ליבה.

הדבר, ככל הנראה לא מצא חן בעיני האקס, שהחליט שרחוק מהעין רחוק מהלב וכל עוד הוא מסוגל לא לראות בעיניים שלו איך אם בנו מחוזרת, הוא החליט לעשות לה אנפולוו. היא אגב, עדיין עוקבת אחריו.

אורטל עמר ובן אל תבורי סירבו להגיב לידיעה.

הפרחים שקיבלה אורטל עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפרחים שקיבלה אורטל עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)