הדיירת ימית אברמוב הודחה מבית "האח הגדול" ביום שבת האחרון בזמן שבחוץ התחוללה סערה לאחר שבני המשפחה שלה התראיינו לתקשורת וסיפרו כי כל מה שסיפרה על ילדותה לא נכון, וכי היא לא התגוררה ברחוב ולא היה חסר לה מה לאכול. כוכבת הריאליטי החליטה "לרדת למחתרת" וקצת נעלמה מהרדאר ביומיים האחרונים אך היום חזרה בסערה לחייכם. מסתבר שאחד הדברים הראשונים שעשתה אברמוב עם יציאתה מהבית הוא להישקל ולראות מה התרחש בגופה בזמן ששההתה בבית הסגור.

סערה ברשת: האם גל גברעם בהריון מתום חיימוב?- לחצו כאן

ימית אברמוב (צילום: צילום מסך)
ימית אברמוב (צילום: צילום מסך)

את התוצאות, החליטה אברמוב לשתף עם קבוצת האמהות "מאמאצחיק" בפייסבוק ובפוסט שגוללה על ימי בבית חשפה כי הדבר הכי חשוב שקרה במהלך השתתפותה בריאליטי הוא שהשילה תשעה קילוגרמים ממשקלה במהלך 50 הימים בהם שהתה בבית.

"עזבו אתכן מלעזוב את הילדים ל 50 יום. עזבו אתכן אג'נדה. עזבו אתכן לבשל ולשטוף כלים כל יום כל היום. עזבו אתכן מלהכין פרנצ' טוסט כל לילה. עזבו אתכן להיות 50 יום סגורה בין ארבע קירות. עזבו אתכן מלעשות קקי עם עוד 17 דיירים בחדר שאני לא מכירה. עזבו אתכן מלשמוע את הנחירות של רמי ורד כל הלילה. עזבו אתכן משקרנית,בכיינית,שחקנית וסכסכנית. עזבו אתכן מזה שאני אשה נשואה וצריכה להתבייש.
עזבו את הכלללל. מה שהכי חשוב זה שירדתי 9 קילו!!!!!!!!!! וכן ככה אני נראת אחרי 9 קילו פחות"  

ימית אברמוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
ימית אברמוב (צילום: צילום מסך רשת 13)