מה יעלה בגורל התלתלים של ברק שמיר? (צילום: ITM MEDIA)

זוכרים איך בשלהי 2018 הפאוור קאפל הכי שווה בקרב בני הנוער שבר אלפי לבבות כשהחליטו להיפרד? רגע אחרי שנועה קירל עמדה לצידו של ברק שמיר ברגע המכריע של גזירת התלתלים המפוארים שלו לקראת הגיוס, השניים החליטו להפריד כוחות והשאירו אותנו המומים. שני הצדדים המשיכו הלאה, היא בזוגיות עם יונתן מרגי והוא - היה לזמן קצר בן זוגה של יעל שלביה וכעת חובק זוגיות עם רומי פרנקל.

למרות שעברו המון מים בנהר מאז הפרידה, השבוע דיווחו מדורי הבידור כי במהלך שבוע האופנה שמיר ביקש להחליף את השיר "מיליון דולר" של קירל המתנגן ברגע לסגנון אחר. הבוקר (שני) פגשנו את המשוחרר הטרי על סט הצילומים לקמפיין חדש של רשת אופטיקנה, שם הסביר שרק רצה לשמוע מוזיקת היפ הופ ועשו מכל הסיפור עניין. יצאנו לבדוק איך הקשר עם האקסית כיום, והאם בירך אותה לכבוד הסינגל הבינלאומי החדש וחתימת החוזה לסרט אמריקאי בכיכובה.

ברק שמיר (צילום: אלירן אביטל)
ברק שמיר (צילום: אלירן אביטל)

"אין בינינו קשר, היא במקום אחר וגם אני, עברו המון שנים וזה כבר לא רלוונטי" סיפר שמיר כששאלו אם הרים טלפון לקירל והוסיף "תמיד שמח בהצלחתה, היא מוכשרת מאוד".

יש הרגשה כזאת שהאקסיות שלך ממש עלו על הגל, גם קירל וגם יעל שלביה שזכתה בתואר "הפנים היפות של השנה", אתה חושב שאתה נתת להם את המזל?
"לאקסיות שלי יש את המזל שלהן וזה לא קשור אליי :) הן עובדות קשה וההצלחה שלהן היא בזכותן".

ברק שמיר (צילום: אלירן אביטל)
ברק שמיר (צילום: אלירן אביטל)

חודש וחצי אחרי השחרור, איך אתה מסכם את השירות?
"מרגיש האמת מוזר שאני משוחרר אבל אני מסכם את השירות בתור חוויה לכל החיים גם בצד השלילי וגם בצד החיובי בגלל הקריירה בחו"ל. לא היה קל אבל מאוד התבגרתי במסגרת הצבאית, הבנתי עוד יותר שלא כל מה שנרצה נקבל ויש דברים בחיים שצריך לעשות ועוד צבא שזה הדבר הכי חשוב במדינה שלנו מבחינתי".

מה התוכניות עכשיו כשאתה כבר לא רכוש צהל?
"התוכניות הם לטוס לעולם הגדול לחכות שהכל יפתח בניו יורק ולכבוש את אמריקה כי אירופה כרגע סגורה והם עדיין בתהליך שיקום באירופה מהקורונה. אז כרגע המטרה זה להתרכז באמריקה ולתת בראש"

ומה לגבי התלתלים המפוארים שנאלצת להיפרד מהם? הולכים לעשות קאמבק?
"התלתלים המפוארים שנפרדתי מהם זה עדיין בחשיבה שלי...כרגע אני מאריך שיער, אני מאמין שכל הסוכנים שלי ביחד נגבש דעה ואני רואה את זה כאופציה אבל לא יודע נזרום".

ברק שמיר (צילום: אלירן אביטל)
ברק שמיר (צילום: אלירן אביטל)