הדוגמנית נטלי דדון דיברה בעבר על הרצון שלה לילד נוסף, אח לריף בן החמש. דדון ואביו של ריף, איש העסקים עמית פרליס, כבר נפרדו על רקע הרצון של דדון להוסיף עוד ילד לתעודת הזהות שלה, בניגוד לרצונו של פרליס, אלא שכנראה השניים הגיעו לעמק השווה כי מאז הם חזרו וכעת הם מבלים בחופשה רומנטית באילת.

דדון שיתפה היום (חמישי) בתמונה שהצליחה להסעיר את מאות אלפי עוקביה, בה היא חבוקה עם פרליס בבריכה במלון באילת, כשבטן הריונית מבצבצת דרך בגד הים של הדוגמנית. דדון הוסיפה וכתבה: "1 באפריל או שבסתם". התגובות המהססות מיהרו להגיע, ביניהן הלן הוד שכתבה: "אמן שכן" ושמחה גואטה שרשמה: "נטו המצות". 

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

כזכור, דדון בת ה-37 החלה בתהליך של הקפאת ביציות, בדומה למגישה מעיין אדם ושיתפה את עוקביה בתהליך המייגע. "יום אחד זה יקרה, בלי שנרגיש...אני לא יודעת מה אני יותר, מתרגשת, מפוחדת, כועסת, מאושרת, שמחה ואיך אני מרגישה ומה בכלל עושים מכאן. אני רק יותר מיודעת ואפילו בטוחה שחייבת לשמור על מה שחשוב באמת בחיים האלו... צוללת אל תוך תהליך שהגיל שלי קצת צועק עליי שאני חייבת לעצמי ולריף שלי. הקפאת ביציות, התחלנו, ובהצלחה לנו", כתבה בזמנו דדון. אז האם היא הודיעה על הריונה או שרק 1 באפריל? בסוף לא נאמין לך דדון. 

פייק? נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פייק? נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)