כוכבים מפורסמים - שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים אומנם חיים חיים קצת אחרים ממה שאתם רגילים, אבל גם להם כמו לכם בדיוק יש 24 שעות ביממה אותם הם ממלאים. אך למרות זאת, נראה שיש כמה אנשים, עשירים ומפורסמים בעיקר שיש להם קצת יותר זמן מאחרים, או לפחות כישרון מוזר לאיך להפיק את המיטב מהזמן שיש להם. אז נכון, יש להם את היכולת לשלם עבור פעולות מעצבנות יומיומיות אבל עדיין צריכה להיות יכולת מיוחדת כדי להגדיר יעדים ואף להצליח בהם!

היום של מארק וולברג מתחיל באמצע הלילה!

מארק וולברג (צילום: Kevin Winter, getty images)
מארק וולברג (צילום: Kevin Winter, getty images)

בעוד שהשעה חמש לפנות בוקר שמורה רק לאמהות טריות או לציפורים המתעוררים מוקדם, השחקן והמפיק מארק וולברג כבר באמצע היום שלו. על פי הלו"ז היומי שלו אותו חשף באינסטגרם ב-2018, הוא מתעורר בשעה 02:30 לפנות בוקר, מתחיל את להתפלל בשעה 2:45, ואחריו ארוחת הבוקר בשעה 3:15. לאחר מכן הוא מתאמן בערך 90 דקות, ומיד אחרי זה אוכל ארוחת בוקר שניה, לקראת השעה 5:30. אחרי מקלחת ומשחק גולף קצרצר הוא מנשנש שוב בסביבות השעה ה 8:00 (בערך השעה שאנחנו רק סיימנו לצחצח שיניים). המרפה בעיסוק של וולברג מגיעה ב-09:30 ולאחר מכן, ניחשתם נכון, הוא שוב אוכל! בין 11:00-13:00 הוא קצת עובד, עורך פגישות, אח"כ שוב אוכל, עוד קצת סידורים ואז אוסף את הילדים מבית הספר. ב-16:00 שוב מתאמן, מתקלח, ארוחת ערב ובשעה 19:30 הולך לישון יחד עם הילדים!

הבוקר ה"מטורף" של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן  (צילום:  Dimitrios Kambouris Gettyimages)
קים קרדשיאן (צילום: Dimitrios Kambouris Gettyimages)

בתחילת החודש נכנסה קים קרדשיאן לרשימת המיליארדים של מגזין פורבס, בעיקר הודות לחברת ההלבשה התחתונה שלה Skims ומותג הביוטי KKW כמו גם תוכנית הריאליטי המשפחתית בכיכובה. אך כל זה, בשילוב גידול ארבעת הילדים שלה ושל הפרוד שלה קניה ווסט אפשריים רק בעזרת תכנון מוקפד של השעות ביום. 

הבוקר של כוכבת הראיליטי טראש מתחיל בשעה 06:00, אז היא רצה מחוץ לבית ליד החוות סוסים או בהליכון עד 06:15. לאחר מכן היא מכינה ארוחת בוקר לעצמה ולכל בני המשפחה, יוצאת לאימון של שעה ואז אוכלת. אחרי קצת זמן איכות עם הילדים, בשעה 09:00 הגיע זמן לאמבטיה ארוכה ומרגיעה של שעה. במידה ויש לה צילומים באותו היום הצוות שלה כבר מוכן לקבל אותה לאיפור ושיער, התהליך לוקח שעה וחצי וקרדשיאן מנצלת את הזמן כדי להגיב למיילים, לשוחח בווידיאו עם ילדיה או עם אחייניה ואחייניה, או בהתכתבות בלתי פוסקת עם אחיותיה המפורסמות. "אני לא יכולה לחיות בלי לדבר עם המשפחה שלי," אמרה הכוכבת "אני אובססיבית אליהם". לאחר מכן מתפנה צילומים, או פגישות עסקיות, ואז מתחיל הצהריים.

שגרה של אבקות ובודהיזם, ככה אורלנדו בלום פותח את הבוקר

אורלנדו בלום (צילום:  Phillip Faraone  Getty Images)
אורלנדו בלום (צילום: Phillip Faraone Getty Images)

אורלנדו בלום הוא בחור חתיך ועסוק מאוד. הוא שחקן, בן זוגו המסור של כוכבת הפופ קייטי פרי,ואבא טרי לבייבי דייזי. בלום מצליח לגנ'גל בין כל מה שדורש תחזוקה בחייו, כולל משטר קפדני של בריאות הגוף בגישה ההוליסטית ומקפיד למלא את גופו במרכיבי תזונה חיוניים. הדבר הראשון שהוא עושה בבוקר עם התעוררות בשעה 6:30, הוא לראות מה הייתה איכות השינה שלו, זאת בעקבות השעון המיוחד אותו עונד במהלך הלילה. לאחר מכן הוא מקשיב לפודקאסטים בודהיסטים כדי להיכנס ל"זון", ואז שותה כל מיני אבקות בינהם "שמן אוקטן" למוח, קולגן ותערובות אחרות שלדבריו הן לא בדיוק ארוחה אבל מתנה לגוף, לשיער ולציפורניים.

לאחר מכן, הוא יוצא להליכה בטבע בזמן שהוא מקשיב למוזיקה שהוא אוהב, בין היתר נירוונה והופ- השעה כבר 09:00. לאחר מכן, אוכל ארוחת בוקר לצד כוס תה חם ומתחיל את היום.

שגרת היום של אופרה ווינפרי מתחילה עם הכלבים ומסתיימת בתפילה

אופרה ווינפרי בגלובוס הזהב (צילום: רויטרס)
אופרה ווינפרי בגלובוס הזהב (צילום: רויטרס)

אופרה ווינפרי הייתה מלכת תוכניות האירוח בטלוויזיה, אך מאז פרשה מהפריים טיים כדי להפיק תכנים עבור רשת הטלוויזיה OWN ואתרי האינטרנט שלה, שרבים מהם מתמקדים ברוחניות, הכרת תודה, ומודעות וזה גם מה שמוביל אותה במהלך היום. המנחה, שחזרה לאחרונה לכותרות לאחר הראיון המסעיר עם מייגן מרקל והנסיך הארי מתעוררת באופן טבעי בסביבות השעה 06:00, היא מצחצחת שיניים ומוציאה את הכלבים. 

בערך בשעה 07:00 ואחרי תה צ'אי או קפה לזריקת קופאין היא נכנסת לחדר הכושר הביתי שלה וצופה בתוכנית הבוקר של חברתה הטובה גייל קינג. את האימון היא מסיימת במדיטציה ולאחר מכן ארוחת בוקר קלה של ביצים וטוסטים בשעה 08:30. בשעה 09:00 היא מתחילה לעבוד ועורכת פגישות וסידורים, אחרי ארוחת צהריים היא ממשיכה לעבוד עד שעות הערב המוקדמות, אחרי ארוחת ערב היא מבלה עם בן זוגה סטדמן גרהאם, משקיעה שעתיים של קריאה, וב22:00 פורשת למיטה כדי להתפלל וללכת לישון.