לעולם לא מאוחר לרוק'נרול: המשורר והפזמונאי, יענקל'ה רוטבליט (״שיר לשלום״ ועוד אין ספור נכסי צאן ברזל) חובק תינוקת חדשה רגע אחרי שחגג את יום הולדתו ה־76. רוטבליט - שהתאלמן ב־1998 מאשתו אורנה, אם בנו ושתי בנותיו (ואמה של עלמה זהר מנישואיה הראשונים) - עזב לאחרונה את ירושלים ועבר להתגורר עם בת זוגו במושב בן שמן.

 >במהלך חגיגת יום ההולדת 80 לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, החבר׳ה התל אביביים בירכו אותו על קריאת רחוב על שמו בעיר הכרמל. אשתו, נילי, הגיבה “בטח ייתנו לך רחוב ללא מוצא". 
שחר, מזל טוב קצת מאוחר, איך היו החגיגות?
“את יום הולדתי חגגתי בחוג המשפחה המורחבת שלי. אכן, התבשרתי על ידי עיריית חיפה על קריאת רחוב על שמי בעיר. בנוסף, מועדון הכדורגל מכבי חיפה הזמין אותי ואת בני משפחתי לחגיגת יום הולדת ביחד עם הנהלת המועדון, השחקנים והצוות המקצועי. מודה שוב לכולם על הברכות והאיחולים החמים".

יעקב שחר (צילום: ערן לוף)
יעקב שחר (צילום: ערן לוף)

>האם פעיל הליכוד ניר רגב הוא בן הזוג החדש של ח"כ מאי גולן? גולן הודפת: “ניר הוא חבר טוב, ולא, אין לי כרגע בן זוג חדש. כשיהיה, אשמח לעדכן".

מאי גולן (צילום: מרק ישראל סלם)
מאי גולן (צילום: מרק ישראל סלם)

>וקצת מעשים טובים בכחול־לבן. אורי נדלר, מבעלי חברת הסקרים המקוונים I Panel ולשעבר מנכ"ל וואלה שופס, ובת זוגו, תמר נדלר, מייסדת ומנכ"לית בית התוכנה 2Link, הקימו את מיזם “ישראלים טובים" - אתר סחר מקוון שמטרתו לספק לעסקים שנפגעו מהמשבר הכלכלי פלטפורמה אינטרנטית למכירת המוצרים, כולם על טהרת כחול־לבן. עד כה הצטרפו ל"ישראלים טובים" מעל 150 בעלי עסק.

אורי ותמר נדלר  (צילום: רוני פוקס)
אורי ותמר נדלר (צילום: רוני פוקס)