קים קרדשיאן שינתה את פני האופנה בעשור האחרון, ביונסה הפכה את התואר "זמרת" למושג על-אנושי ואופרה ווינפרי הפכה לסוג של מלכה בלתי מנוצחת בתחום התקשורת האמריקאית. ומה משותף לכל השלוש? כסף, כוח והשפעה; המון השפעה. עכשיו שימו את כל השמות האלה בצד ופנו בבקשה מקום למותג הכי חזק בעולם- "המלכה אליזבת'". 

כן כן, המלכה אליזבת' ציינה אתמול (רביעי) את יום הולדת ה-95 והראשון מזה 73 שנים בלי בעלה המנוח הנסיך פיליפ, ולכבוד המאורע הפיקו בבריטניה סרט תיעודי על חייה הנושא את השם: "אליזבת' בת 95 - המלכה הבלתי מנוצחת". כחלק מהסרט נחשפו נתונים מדהימים על משפחת המלוכה והמלכה עצמה בפרט. 

''לא ברור לי מה קורה פה''. אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
''לא ברור לי מה קורה פה''. אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

חברת מחקר גרמנית בשם "סטטיסטיקה" שמתמחה ובכן, בסטטיסטיקה, חקרה לכבוד המאורע הגדול את משפחת המלוכה הבריטית וחשפה ממצאים שככל הנראה יפתיעו את רובנו- מסתבר שהמלכה הבריטית מנהלת ביד רמה את משפחת המלוכה כעסק רווחי לכל דבר ובמהלך כמעט 70 שנות כהונתה הפכה את המשפחה למותג של ממש. כמה מותג? אז ככה - על פי הערכות, שווי המותג שנקרא על ידי המשפחה עצמה "The Firm" שווה כ-100 מיליארד דולר. המלכה עצמה שווה באופן אישי כ-560 מיליון דולר ומתהדרת בנכסים רבים ברחבי בריטניה, אוסף תכשיטים עתיק ואוסף בולים נדיר, כי מאיתנו לא רוצה להתהדר בשנת 2021 באוסף בולים מיוחד בשווי מיליוני פאונדים? מדובר במצרך בסיסי.

משפיענית ברמות קשות. המלכה אליזבת' השנייה (צילום:  Stuart C. Wilson gettimages)
משפיענית ברמות קשות. המלכה אליזבת' השנייה (צילום: Stuart C. Wilson gettimages)

עד כה נשמע סביר למדי. משפחת מלוכה עם הון עצום והשפעה רבה בעולם. אלא שכאן מגיע החלק המעניין - על פי המחקר, ההשפעה של המלכה אליזבת' כל כך חזקה בעולם עד שהמותג שבנתה מתהדר להיות המותג החמישי הרווחי והמשפיע ביותר בעולם כשהוא עוקף בדרך את מייקרוסופט ופרארי. עוד גילו במחקר שאם תחברו את המותגים קוקה קולה, פרארי ונייקי יחד, תמצאו פחות כתבות ברחבי האינטרנט מכמות הכתבות שיש על משפחת המלוכה.

אבל קוראי TMI לא כאן כדי להתרשם מנתונים יבשים על חברות סטנדרטיות של מכוניות ושתיה קלה, לכן אולי תופתעו לגלות שההשפעה של המלכה אליזבת' כל כך גדולה, עד שהיא עוקפת במדד הפופולאריות שמות ענקיים בעולם הבידור כמו ביונסה וקים קרדשיאן. לפי הנתונים שפורסמו, ההשפעה שיש למלכה על הציבור חזקה פי 16 (!!) מההשפעה של ביונסה וחזקה פי 6 מההשפעה של קים וגם של אופרה ווינפרי שרק לאחרונה עוררה סערה כשראיינה את הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל באחד הראיונות ההיסטוריים של חבר ממשפחת המלוכה הבריטית (לשעבר? להווה? מה נסגר עם הארי ואיפה הוא עומד באמת מבחינת התואר שלו היום, מישהו יכול לעדכן?).

''סקימס שווים יותר מהמלכה ליזי אוקיי?'' קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''סקימס שווים יותר מהמלכה ליזי אוקיי?'' קים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

''זה לא ברור לי הפי 16 הזה, אין לזה צורה ככה'' ביונסה (צילום: צילום מסך מתוך vogue,Kennedi Carter)
''זה לא ברור לי הפי 16 הזה, אין לזה צורה ככה'' ביונסה (צילום: צילום מסך מתוך vogue,Kennedi Carter)

על פי הערכות בבריטניה, המותג שנקרא "משפחת המלוכה" רק הולך ומתחזק וזאת למרות כל השערוריות אליו הוא נקלע בשנים האחרונות- החל מהסתבכותו של הנסיך אנדרו, בנה של המלכה, שהיה חבר קרוב מאוד לעבריין המין ג'פרי אפשטיין ועד לטענות לגזענות מצד הדוכסית לשעבר מייגן מרקל.

אז מסתבר שבמקום לייצר קולקציית מחטבים שתהיה שווה מיליוני דולרים או במקום קול אלוהי וטורי הופעות חובקי עולם, כל מה שעליך לעשות כדי להפוך למותג המשפיע ביותר בעולם זה רק להפוך למלכה. ב-TMI ינסו ויעדכנו אם הצליחו. גו קווין ליזי!

בסטיז: הטרגדיה המשותפת שחיברה בין מייגן מרקל לכריסי טיגן- לחצו כאן

המלכה אליזבת' ה-2 והנסיך פיליפ (צילום: רויטרס)
המלכה אליזבת' ה-2 והנסיך פיליפ (צילום: רויטרס)