בהמשך להתפרעויות בערים המעורבות ביניהם עכו, לוד, טבריה ויפו והתחממות היחסים גם בין יהודים לערביי ישראל על רקע ההתפרעויות בירושלים ומתקפת חמאס על מדינת ישראל, נראה כי האווירה ממשיכה להיות מתוחה והגיעה אפילו לשחקן והמנחה איתי תורג'מן ששיתף לפני מספר דקות באירוע חריג שקרה לו ברחובות תל אביב. 

תורג'מן שיתף בסרטון שלו באינסטגרם בו אמר: "קרה לי דבר מטורף עכשיו, מטורף! אני הולך פה ברחוב בדרך סלמה בתל אביב, שואל בחור על אופניים 'היי אחי, איפה רחוב קיבוץ גלויות?'. ואז הוא אומר לי: 'תקשיב טוב, אני לא אח שלך. אני עוד שנייה רוצח אותך, אני היום ארצח יהודים, אני היום רוצח יהודים, אתה וחברה שלך' והתחיל לקלל אותנו. שנינו בהלם מסתכלים עליו ופשוט לא מאמינים. הלב שלי ממש דופק, אני רועד מפחד באשכרה אמצע תל אביב. מה נהיה פה? וואו". 

השחקן הוסיף את הכיתוב: "לא יאמן שזאת המציאות סביבנו! חלאס עם זה מיד!". חבריו המפורסמים של תורג'מן מיהרו להגיב ובין התגובות היו תגובתיהם של שירי מימון שרשמה: "וואו אני בשוק", ישראל אטיאס כתב: "חאלס!", אביב אלוש כתב: "אח שלי אהוב". אורטל עמר כתבה: "טירוף! מציאות מזעזעת. תשמרו על עצמכם".

איתי תורג'מן, לור כהן (צילום: אביב חופי)
איתי תורג'מן, לור כהן (צילום: אביב חופי)