אחרי שמועות על קאמבק מהסרטים של הזוג "בניפר" הלא הם ג'ניפר לופז ובן אפלק, שכללו חופשה משותפת במונטנה ותמונות שלהם יוצאים מבית נופש ששכרו במיאמי, הגיעה ההוכחה הבלתי ניתנת לערעור - הנשיקה. לופז בת ה-51 ואפלק בן ה-48 נהנו זה מחברתו של זו בארוחת ערב במאליבו שבלוס אנג'לס. 

באירוע שהיה בעצם חגיגה ליום הולדתה של אחותה של הזמרת, נכחו גם ילדיה מבעלה לשעבר מארק אנתוני ונראה שג'י לו ואפלק כבר מוכנים לקחת את הצעד הבא ברמת מחויבות הקשר ולהכריז קבל עם ופפראצי שהם הכי ביחד שיש. כדי להוכיח שהם רציניים בנוגע לקאמבק הכל כך מרגש הזה, השניים דגמנו למצלמת הפפראצי שתפסה אותם נשיקות להוטות ורטובות של זוג מאוהב.

בשבוע שעבר אמר מקור למגזין PEOPLE שאמה של לופז, גואדלופה רודריגס, "נרגשת" מהרומנטיקה המחודשת של בתה עם אפלק. "בעבר אמא של ג'ניפר ובן היו קרובים מאוד", אמר המקורב. "גואדלופה אהבה את בן. היא הייתה עצובה כשלא הצליחו להסתדר לפני שנים". למי שפספס, אפלק ולופז שהתארסו בשנת 2002 ומעולם לא צעדו בשביל החופה, עוררו לראשונה שמועות על קאמבק לפני כחודשיים. הקשר הרומנטי והמפתיע ביניהם החל שבועות ספורים אחרי הפרידה של ג'י לו מארוסה לשעבר, אלכס רודריגס, בעקבות שמועות על בגידותיו בה.

View this post on Instagram

A post shared by Makeupcrayz (@makeupcrayz)