בעוד ליאורה מנגבת את הדמעות על פרידתה מהזוג המלכותי נתניהו, הגיע אליה אחד המקורבים של ראש הממשלה היוצא עם סיפור מעניין: לטענתו, מי שהדיר שינה מעיניו של ביבי לאורך כל השנים לא היו בני גנץ או יאיר לפיד, אלא רק נפתלי בנט, מי שאכן שהחליפו לבסוף. "הוא התלמיד שלי, החקיין", נהג לומר. מקורב אחר מספר שכאשר נתניהו, לפני שהיה אבו יאיר, חזה יחד איתו בחשיפה של הטבח בכפר קאנא בלבנון ב־1996, שבו השתתף לכאורה בנט, הוא אמר בסרקזם: "ראיתם? הוא הרוויח עכשיו עוד שני מנדטים". בפעם אחרת, אחד מאנשי הקמפיין שהתקשר לראש הממשלה וביקש ממנו לנסח תגובה על מתקפה קשה בחדשות 12, שמע ממנו לטענתו את התשובה הבאה: "עזוב אותי. חשוב לי יותר מה בנט אמר במהדורה".
מטעמו של נתניהו נמסר: "אייטם למדור מדע בדיוני".

נפתלי בנט (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)
נפתלי בנט (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)

והמתקשרת אלין שלמה, שניבאה בעבר בתוכנית הבוקר של אברי גלעד כי במאי 2020 נפתלי בנט יהיה ראש הממשלה, לא מתרשמת מהפספוס בשנה ("זה רק בגלל הקורונה" לדבריה) ומפציעה עם נבואה חדשה, הפעם לגבי עתידו של ראש הממשלה החליפי: "תרשמו", היא אומרת, "יאיר לפיד לא יהיה ראש ממשלה אפילו יום אחד". 
אלין, יהיו עוד בחירות בקרוב?
"מדינת ישראל עוברת תהליכים של בנייה מחודשת. עניין הבחירות, אם יהיו או לא יהיו, הוא בכלל לא האישו. אנחנו עדים לתהליך קוסמי, אירוע ענק. הבחירות, אם יהיו, הן רק פראפרזה לתהליך של הכרה. בעיקר נתניהו מול בנט. גם אם הממשלה תיפול, אבל נתניהו לא ילמד את השיעור, אנחנו נחזור לאותה סיטואציה. מה שהיה הוא שיהיה".

יאיר לפיד (צילום: משרד החוץ)
יאיר לפיד (צילום: משרד החוץ)

 >ליהיא לפיד ורמי קלינשטיין הגיעו לעופר גרנד קניון בחיפה לרגל חגיגות פתיחת שבוע הספר העברי שנערך בסניף סטימצקי, בנוכחות ניר ברקן, מנכ"ל גרנד קניון חיפה. את האירוע פתחה לפיד, שסיפרה על ספרה החדש "זרות", ולאחר מכן חשף קלינשטיין את היצירה החדשה שלו לילדים, "שמיל הפיל". 

ליהיא לפיד, רמי קליינשטיין (צילום: מיטל ציפרוט)
ליהיא לפיד, רמי קליינשטיין (צילום: מיטל ציפרוט)