במהלך פרק חדש של "הכוכב הבא" ששודר אמש (מוצ"ש) בקשת 12, התחפשה המנחה רותם סלע למסז'יסטית בשם רלי כחלק ממתיחה לאחד המתמודדים שהגיע לאודישן בהפתעה וחשב שהוא בכלל מגיע ליום כיף בספא עם זוגתו. סלע הפכה להיות הדמות רלי כשהיא עם פאה מתולתלת, משקפיים, שיניים בולטות ונמשים, על מנת שלא יזהה אותה המתמודד. 

במהלך המתיחה, השופטים של "הכוכב הבא", המנחה אסי עזר וצוות ההפקה דאגו להסביר כמה סלע נראית שונה ואיך "כיערו" אותה עד למצב שלא מזהים אותה. המתיחה אמנם עברה חלק והמתמודד הופתע לחלוטין, אלא שהרשת סערה בעקבות הקטע שטעון להיות מצחיק. בין התגובות נכתב על ידי הדס נקר, כתבת של חדשות כאן: "כדי לכער את רותם סלע שמו לה תלתלים ומשקפיים זה לא כאילו עכשיו מליון ילדות יושבות בבית ואוכלות סרטים על איך שהן נראות באיזה שנה אנחנו?". 

רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הסטנדאפיסט נדב אבקסיס חיזק את הדברים שנכתבו והוסיף: "זה מעבר לזה. זה לתת למראה לדבר ולא למקצוע. ממתי להגיע לעיסוי זה להגיע לפגישה עם מלכת היופי? אז נכון, המטרה היתה שלא יזהו אותה, וזו בדיחה, אבל התת מודע אומר, את לא יפה - את שווה פחות. וזה לא שונה משנים של תת מודע בפרסומות; אתה טכנאי מכונות כביסה - אתה מזרחי".

שירי מימון פחות אהבה (צילום: צילום מסך קשת 12)
שירי מימון פחות אהבה (צילום: צילום מסך קשת 12)

גם העמוד הרשמי של "מתולתלות" לא שתק ושם נכתב: "רותם סלע הנכבדה, שירי מימון היקרה, מגישי ומגישות תוכנית הטלוויזיה 'הכוכב הבא', תוכנית שמשתתפים בה אנשים צעירים, חלקם מתולתלים, חלקם עם משקפיים, חלקם מנומשים או כהי עור. האם עצרתם לרגע לחשוב מי עלול לראות את הפרק בו אתם בוחרים לקחת אישה יפיפייה ו"לכער" אותה עם כל הקלישאות הידועות בהיסטוריה. שיער כהה? עיניים חומות? משקפיים ונמשים? והדובדבן שבקצפת - תלתלים??? ולהצהיר בשידור - כמה זה מכער אותה?".

רותם סלע (צילום: צילום מסך קשת 12)
רותם סלע (צילום: צילום מסך קשת 12)

"מה אתם מלמדים את אותו דור צעיר אשר צופה בתוכנית הזו, שמשתתף בתוכנית הזאת? וכן, יש גם אנשים רגילים לגמרי, שנראים בדיוק כמו "רותם המכוערת", אשר מתהלכים בעולם הזה, ביניכם, עם תלתלים, משקפיים ונמשים. אז לכם ולחבריכם בגיא פינס, שגם שם בחרו לדייק מה הוא אידיאל היופי, עצוב מאוד שאתם לא משתמשים בכוח שלכם למשהו חיובי".

רותם סלע, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת 12)
רותם סלע, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת 12)