לפני כשבועיים הפתיע שימי תבורי את בנו בן אל כשדפק על דלת ביתו אחרי שבע שנים של נתק וסכסוך מתוקשר והשניים יישרו הדורים ופתחו דף חדש. בשישי האחרון הם שוב נפגשו כשהזמר הגיע לביקור נוסף אצל בנו בן אל והפעם הוא הביא את בן ואגם, נכדיה של יהודית תבורי,  אישתו האמונה על הסולחה בין הצדדים, שהכירו לראשונה את בן אל פנים מול פנים. 

אבל פה זה לא נגמר כי שימי החליט לסיים את הנתק מכל שבעת ילדיו. בשבת האחרונה, אחרי חמש וחצי שנים של נתק וריחוק פגש שימי את בנו אלירן תבורי, עליו כתב את השיר הנודע "אלירן שלי". אחרי שנים של נתק, ריחוק ואגו, שימי ואלירן נפגשו בבריכה בכפר סבא, ופתחו דף חדש ביחסים, למפגש המרגש גם הצטרפו ילדיו של אלירן, נכדיו של שימי אותם הכיר לראשונה. 

"לא חלמתי שדבר כזה יקרה": בן אל תבורי מסכם את הסולחה עם אביו - לחצו כאן

בן אל תבורי עם נכדיה של יהודית באומן (צילום: פרטי)
בן אל תבורי עם נכדיה של יהודית באומן (צילום: פרטי)

שימי תבורי, אלירן תבורי (צילום: פרטי)
שימי תבורי, אלירן תבורי (צילום: פרטי)

יהודית באומן שעודדה את שימי להשלים עם כל ילדיו, העדיפה לא להגיע למפגש ולתת לאבא ולבניו ולנכדיו זמן איכות. כעת נותר לשימי לסיים את הסכסוך האחרון מבנו הצעיר אלעד אליו צפוי שימי להגיע כבר בשבוע הקרוב ולבקר אותו ואת אשתו שנמצאת בהריון מתקדם ובכך, להיות בשלום עם כל ילדיו. 

שימי תבורי הנרגש מסר: "אני כמוני מאושר לא הבנתי עד כמה פיספסתי, נכדים וילדי התבגרו, שושלת תבורי צומחת וגודלת ויש עוד נכד בדרך. בזכות המלכה ששברה את גב הגמל שבי אני חיי את הנחת". 

יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: אור גפן)
יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: אור גפן)