בפרק ששודר אמש ב"אח הגדול" יצאו כל הדיירים בהפתעה מהבית ונחשפו לצללית של הדיירת החדשה המפורסמת שצפויה להיכנס הערב יום א', לריאליטי הסגור. הדיירת המפורסמת שאלה את הדיירים למה אתם כל כך צבועים אחד לשני, ואם התעמקתם היטב בסגנון הדיבור של הדיירת המיסתורית וודאי הבחנתם בדמיון הרב לסגנון הדיבור של דנית גרינברג.

אז הערב על פי מקורות יודעי דבר, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, צפויה דנית גרינברג להכנס לבית האח הגדול כדיירת חדשה ולהצטרף לדיירי העונה שנמצאים כבר שלושה שבועות בבית האח הגדול. גרינברג כזכור השתתפה בעונה השישית של הריאלטי עוד בימים ששודרה בזכיינית קשת עם האח הגדול יורם זק.

דנית גרינברג (צילום: רונית כהן)
דנית גרינברג (צילום: רונית כהן)

אז, היא הגיעה למקום הרביעי בגמר הגדול וזכתה בזוגיות עם אליאב אוזן אותו הכירה מול עדשות המצלמה, זוגיות שהובילה בהמשך לחתונה ולבסוף לגירושים מתוקשרים וחילופי האשמות הדדים מכוערים. מאז הספיקה גרינברג להתארס מחדש לבן זוגה ברק חקמט, ולהפוך לכוכבת רשת מצליחה המגישה את התחזית היומית.

רגע לפני שתסגר ותיאלץ להיפרד מהנייד שלה ומחשבון האינסטגרם לתקופה הקרובה, שקדה אתמול גרינברג על טיפוח החשבון שלה, כשהעלה לא פחות מ-15 תמונות אחת אחרי השניה לפיד שלה.

דנית גרינברג, ברק חקמט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג, ברק חקמט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)