נראה שתביעת הדיבה שהפסידה בה מיכל רנד לאחרונה מול צופית גרנט לא עוצרת מבעדה והיא ממשיכה לרדוף ולהשמיץ את מי שמבלה בימים אלו עם בעלה בנפרד, שולי רנד. כזכור, בסוף השנה שעברה הגישה גרנט תביעת לשון הרע לאחר שרנד דיברה עליה רבות בתקשורת והכפישה את שמה. לפני כארבעה חודשים זכתה גרנט בחצי מיליון שקל בתביעת הדיבה נגד מיכל רנד לאחר שזו לא הגישה כתב הגנה ובית המשפט קיבל את התביעה במלואה.

אתמול, הגיע למערכת TMI ביצוע מיוחד של מיכל רנד ללחן 'ג'ולין' של דולי פרטון עם מילים מקוריות שכתבה, כפי שאתם יכולים לתאר - על סיפור האהבה של גרנט ושולי רנד. מטעמים משפטיים כאמור לא פורסם השיר ומכיוונה של גרנט באמצעות עורך הדין בן קרפל הוצא מכתב לפני תביעה על השיר בגין לשון הרע. 

"קשה לי להאמין שתתבע אותי על כאב": מיכל רנד מגיבה למאבק המשפטי שפתחה מולה צופית גרנט - לחצו כאן

שולי רנד, צופית גרנט (צילום: איציק בירן)
שולי רנד, צופית גרנט (צילום: איציק בירן)

הבוקר (רביעי) עלתה גרנט בהפתעה לשידור בתוכנית הבוקר של 90FM עם דרור רפאל וארז קליימן ונשאלה על השיר שמיכל רנד, אשתו בנפרד של בן הזוג שלה מסורב הגט, שולי רנד כתבה עליה. גרנט ששמעה את הביצוע בלייב, הגיבה בצחוק בלתי נשלט ואמרה: "אין לי תגובה על הדבר הזה, אני חושבת שהצחוק זה מספיק". כנשאלה בהלצה האם היא חושבת להוציא שיר תגובה ענתה כי שולי רנד מופיע בקרוב בבראבי בתל אביב וכנראה יעשו איזה ביצוע, וגם בהופעה הקרובה באשדוד. 

למי שפספס את תחילת הסיפור, נזכיר כי שולי רנד ואשתו מיכל נשואים יותר מ-20 שנה והם הורים לשבעה ילדים. בשמונה השנים האחרונות מנסה השחקן והיוצר להיפרד מאשתו אך היא מסרבת לתת לו גט בשל חוסר הסכמה על גובה הפיצוי שישלם לה.

שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)
שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)