את השבועיים האחרונים מבלה יוצאת "האח הגדול", רומי גיאור, בחופשה ממושכת בארה"ב יחד עם חברתה הטובה, גם היא יוצאת "האח הגדול", ירדן אדרי. אממה, טיול חלומי של כל אישה טיפוסית, הפך לסיוט הכי גדול שלהן כשגנב פרץ לחדרן במלון בו שהו ושדד מהשתיים אלפי דולרים. 

גיאור שיתפה בדקות האחרונות עם עוקביה בפוסט את השתלשלות האירועים וכתבה: "ביום שישי בצהריים עברנו שוד בחדר במלון שלנו במנהטן. בחור זר נכנס לחדר המלון שלנו וגנב מאיתנו 5000$ במזומן. במזל גדול האירוע נגמר בגזל כספי, ללא פגיעה ברכוש וסף או בגוף. המשטרה המקומית מעורבת, בנוסף למשרד חקירות מיוחד שעובד בשיתוף פעולה עם הנהלת המלון שלנו על מנת לאתר את הגנב. אנחנו מודות לכולם על הדאגה וההתעניינות, עברנו ימים לא קלים ביבשת זרה, רחוקות מהבית".

רומי גיאור, ירדן אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רומי גיאור, ירדן אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד כתבה גיאור: "הימים האחרונים היו מחרידים, תחושה של חילול אשכרה אבל. מעבר לאובדן הכספי, שזה מבאס מאד, הייתה היתקלות פיזית עם הפורץ וזה באמת מזעזע את המערכת. המזל שלנו שהפגיעה הייתה ברכוש ולא בגוף או בנפש". עוד הוסיפה כי הן שוהות במלון ידוע בסוהו מנהטן, ושואפות להגיע להסדר כספי מולם כדי לא לגרור את התקרית הזו מעבר.

"כרגע הגענו להסדר מולם על מה ששילמנו על השהות שלנו ובימים הקרובים יכול להיות שנצטרך להגיע למסדר זיהוי משטרתי כדי לזהות את הפורץ. סיוט שלא היה". גם ירדן אדרי התייחסה לאירועים וכתבה: "רומי ואני עברנו שוד מזעזע ומחריד לפני מספר ימים במנהטן בחדר המלון שלנו. זה היה הדבר הכי מפחיד וטראומתי שקרה לי, המקרה החמור הזה נמצא בידיים של משטרת ניו יורק שלקחה מאד ברצינות את המקרה, תודה לאל שאנחנו בריאות ושלמות , זה כמעט נגמר אחרת".

רומי גיאור, ירדן אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רומי גיאור, ירדן אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)