הזמר בן זיני הסתבך אתמול (שבת) כשהתפרסם תיעוד מזעזע של התעללות בבעלי חיים בו נכח. בסרטונים נראים אדם אליוף ובן זיני שטים יחד עם אנשים נוספים בסירת מירוץ עם כלבה קטנה מסוג פומרניאן, שנמסרת לגולש. הכלבה חסרת האונים כמעט נופלת למי הים ונמצאה בסכנת חיים. 

הרשת געשה, מדורי הבידור צלבו את הזמר, כמו גם ידוענים בביצה שיצאו במתקפה נגד בן זיני ביניהם: אסי עזר, עמית פרקש, אורין ג'ולי, דנה פרידר ואחרים. בן זיני בחר להתנצל על הדברים  והסביר שהוא רק נכח בסיטואציה אבל לא אחראי לה, במקביל שיתף סרטונים ותמונות שלו עם כלבים מעמותות בעלי חיים כדי להוכיח שהוא אוהב ותורם למען בעלי חיים.

עדי הימלבלוי עברה תאונת דרכים - ולא תאמינו מי חילץ אותה - לחצו כאן. 

בן זיני זכה לתמיכה מחברתו ל"זוג מנצח VIP", אדל בספלוב, שיצאה בפוסט אמיץ נגד הסלבס בתעשייה: "עצוב לראות את כל הסלבס יוצאים על בן זיני ונותנים למתקפה להמשיך. תמיד אמרתי שזאת תעשייה מגעילה, ולא אני ממש לא מצדיקה את הסרטון". 

בן זיני התנצל על התקרית והסביר: "ואו! אני קם למתקפה, כיתת יורים. ראשית, זה לא אני שם על הגלשן ולא מסרתי את הכלב. כיתת היורים הזו עלי לא הגיונית בשום צורה. ולמרות זאת כן יש לי מה להגיד כי כן נכחתי בסיטואציה. אני מתנצל, זה היה מעשה לא אחראי! אבל רגע, תשמעו את הסיפור המלא. הבחור הזה שנמצא שם על הגלשן הוא גולש מיומן שכבר גלש יחד עם הכלב שלו בעבר! לא פעם ולא פעמיים. הוא ביקש שנעביר לו את הכלב בזמן הגלישה ובלי יותר מדי מחשבה, כך היה. וזה נכון שנכחתי בסיטואציה ואני מתנצל על זה, זו הייתה טעות שלא עצרתי את זה".

בן זיני חשף: זה מה שקרה לכלב המשותף שלו עם טיילור מלכוב - לחצו כאן. 

בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד כתב והוסיף: "ממש לא רציתי שזה יעלה לרשת כדי לגרוף 'עוד לייקים' ואני ממש לא מעודד מעשים מהסוג הזה. הסרטון לקוח מתוך סטורי של מישהי שהייתה יחד איתנו על הסירה וצילמה מהצד. בכל אופן, אני חושב שאני מספיק זמן משתף בכל מה שקשור לכלב שלי. רק לפני שבועיים פרסמתי פוסט על היותי מחפש לו טיפול לנשירת הפרווה שלו. כל חיי גדלתי עם כלב ולעולם אבל לעולם לא גרמתי לו עוול או אפילו קרוב לזה, להפך, אני מתנדב בצער בעלי חיים וחיות זה הדבר שהכי קרוב לליבי. תודה למי שמחזק, פחות תודה למי שמלבה".

אגב עם בירה זה ממש בסדר, כל עוד היא לא נופלת למים. בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אגב עם בירה זה ממש בסדר, כל עוד היא לא נופלת למים. בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)